Deel dit artikel
-

Rijksmuseum opent nieuwe webshop

Het Rijksmuseum opent een nieuwe webshop, gericht op het internationale publiek. Het assortiment is mede samengesteld met leveranciers als Playmobil en Heineken.

In de afgelopen dagen ging de nieuwe Rijksmuseumshop live in twee talen: Nederlands en Engels. De bezoeker snuffelt door de winkel door de naam van zijn favoriete kunstenaar te kiezen of op stijl of tentoonstelling. De digitale bouwers hebben de focus gelegd op fotografie. De webshop sluit naadloos aan op de stijl van Rijksmuseum.nl.

Fabrique tekent voor webstrategie en design. Burst voor de realisatie van de Rijksshop.

Nederlandse klanten kunnen hun order overdag en ‘s avonds laten afleveren voor respectievelijk 5,50 of 7,24 euro. Betalen gaat via iDEAL of creditcard. Buitenlandse orders gaan enkel via creditcard en kennen geen extra verzendopties.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond