Deel dit artikel
-

Sales Wildhitz naar BrandDeli

BrandDeli gaat de mediaexploitatie van online muziekzender Wildhitz verzorgen.

Wildhitz wordt toegevoegd aan de categorie Youth and Young Adults bij BrandDeli. Het bereik in dit segment zou hierdoor aanzienlijk groeien met, naar eigen opgave, wekelijks anderhalf miljoen gebruikers tussen de achttien en dertig jaar.

Per 1 mei is WildHitz direct toegankelijk voor adverteerders met middelen als pre-rolls, mid-rolls en brand partnerships.

De muziekzender is een initiatief van RTV20 uit Amsterdam.

BrandDeli is na STER, RTL en SBS de nummer vier media-exploitant – voornamelijk op televisie – van Nederland. Het is een bedrijf van Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie vertegenwoordigt in totaal dertien lineaire en digitale TV-merken in Nederland, waaronder 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, MTV, National Geographic Channel.

In het eerste kwartaal van 2015 boekte de exploitant een omzetgroei van 45 procent.

Foto: irina slutsky (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond