Deel dit artikel
-

Salesforce.com introduceert Journey Builder for Apps

Salesforce.com introduceert Journey Builder for Apps, een oplossing die gepersonaliseerde klantencontacttrajecten rechtstreeks vanuit de app moet leveren.

Het zwaartepunt van alle online contacten verschuift in snel tempo naar mobiel, en apps zijn de grote aanjager van dit gebruik. Salesforce Journey Builder for Apps helpt marketeers in te spelen op deze transitie, zegt het bedrijf. De dienst maakt onderdeel uit van Exacttarget Marketing Cloud, het platform voor 1:1 marketing.

Andere opties zijn het publiceren van in-app-inhoud, zoals loyalty programma-updates. Marketeers kunnen ook wachttijden of zogenoemde triggers instellen die afhankelijk zijn van specifieke acties van de gebruiker.

Met Journey Builder for Apps kunnen marketeers de klantreis ‘naadloos’ laten doorlopen, ongeacht het contactkanaal en het type contact. Bedrijven als Fitbit, Sony PlayStation, lifestyle retailer HSN en SkyMall maken al gebruik van de software over te schakelen van campagnegerichte marketing naar gepersonaliseerde 1:1 klantcontacttrajecten.

Omnicom, een van ‘s werelds grootste reclamebureaus, gaat een CRM-samenwerking aan met Salesforce.com om gezamenlijk het eerste volledige Customer Journey Platform aan te bieden aan klanten.

ExactTarget Marketing Cloud Journey Builder for Apps is per direct beschikbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond