Deel dit artikel
-

Samsung, bol en AH winnaars DDMA E-mail Awards

Samsung Benelux, Bol.com en Albert Heijn zijn de winnaars van de DDMA E-mail Awards. Albert Heijn won de juryprijs Beste E-mailcampagne 2016 voor hun Mijn Bonus-campagne. Bol.com ging er vandoor met de publieksprijs voor de beste campagne.

In de Kromhouthal in Amsterdam Noord heeft Floris Regouin (Samsung Benelux) zowel de publieks- als de juryprijs voor beste E-mail man/vrouw van het jaar 2016 gewonnen.

Regouin is volgens de jury een ‘gedreven professional met veel kennis van digital marketing, waaronder ook e-mailmarketing. Hij predikt voortdurende verbetering en stimuleert vernieuwing.’

Er was een record aantal inzendingen dit jaar. Overige genomineerden voor E-mail man/vrouw van het jaar waren Jasmijn Hemersma (Drukwerkdeals.nl), Frank Veldwachter (Thermen Bussloo) en Erik van der Wal (BPD Ontwikkeling). Voor beste campagne waren ook genomineerd Bol.com en Blokker.

Deel dit bericht

3 Reacties

Alex

Bol.com heeft nog nooit winst gemaakt. Misschien moeten ze eerst beginnen met winst maken ipv mooie emailtemplates

Boyke

@alex

Denk dat bol.com wel weet wat zij aan het doen zijn en die mooie mailtemplates hebben onschatbare toegevoegde waarde. Jij praat er immers ook over. En vind deze mail supermooi bedacht. (Heb je m al gezien en ervaren?)

Roel

En zo goed is de webshop van Bol niet…..

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond