Deel dit artikel
-

Scoupy: ‘Ruim 100.000 cashbacks in twee dagen’

Een campagne voor zeven A-merken in Nederlandse supermarkten heeft in enkele dagen gezorgd voor activatie van meer dan honderdduizend consumenten, stelt cashback platform Scoupy.

Op de eerste dag van de campagne werden in supermarkten als Albert Heijn, Jumbo en Plus meer dan 55.000 aankopen geclaimd, aldus het bedrijf. Een dag later waren dat er ruim 100.000 en na vijf dagen zo’n 150.000.

De hoge aantallen wijt Scoupy zelf aan het online bereik dat de afgelopen jaren is opgebouwd: 1,2 miljoen app-downloads, 650.000 e-mail-opt-in’s en 1,7 miljoen unieke accounts op web en mobiel. Daarnaast zijn ook radio- en tv-commercials ingezet om consumenten op de campagne te wijzen.

Het betreft de eerste grote campagne sinds Scoupy samen ging met Kortingisleuk.nl en onderdeel werd van Sanoma enkele maanden geleden. Met de Scoupy-app kunnen consumenten nieuwe producten proberen en het aankoopbedrag deels of geheel terugvragen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond