Deel dit artikel
-

SPOT heet voortaan Screenforce

SPOT, de marketingorganisatie van de Nederlandse tv-zenders, heet voortaan Screenforce. Naast Nederland kennen ook Duitsland, Finland, Oostenrijk en Zwitserland een tv-marketingorganisatie onder die naam. Daarmee wordt ook samengewerkt.

De naamsverandering is mede ingegeven door ontwikkelingen in de tv-industrie. Steeds meer premium videocontent wordt bekeken op andere schermen dan het tv-scherm. Voor de tv-zenders de reden om met BVA, PMA en NPO het SKO online video-onderzoek op te zetten.

Voorheen konden adverteerders en bureaus alleen met behulp van lineaire content op het tv-scherm hun communicatiedoelstellingen realiseren. Nu kunnen zij dat doen met premium videocontent die de zenders aanbieden op alle mogelijke platforms en schermen.

In Screenforce participeren Ster, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL, FOX Networks Group, AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, VIACOM International Media Network Benelux, NBCU, Liberty Global Content Netherlands BV en A&E Networks.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond