Deel dit artikel
-

Sublabels gaan op in nieuw bureau The Valley

Door het samenvoegen van internetbureau the people’s valley, eCRM-bureau Veritate, reclamebureau Pickle Factory en mobiele specialist mobtzu ontstaat het nieuwe digitale creatieve bureau The Valley.

De afzonderlijke labels zijn al jaren bekend in de online sector maar de directie besloot ze enkele maanden geleden samen te voegen. Consistentie in het merkbeleid moet leiden tot betere herkenning en een rijker beeld van het 65 medewerkers tellende The Valley.

“De koerswijziging komt voort uit een veranderde behoefte bij klanten. Werden in voorgaande jaren de website, social media, e-mailmarketing, reclame en apps nog onafhankelijk van elkaar ontwikkeld, tegenwoordig draait het om merkconsistentie door de hele customer journey.”

“Bedrijven gaan in toenemende mate naar een integrale marketing benadering, waarbij elk contactmoment tussen merk en klant een moment van de waarheid is. The Valley focust zich op drie pijlers: merkstrategie, user experience en data.”

Algemeen directeur Philip Kok: “Deze afzonderlijke specialismen blijven extreem belangrijk. De echte magie ontstaat als verschillende specialisten samen aan tafel gaan zitten bij de klant.”

De directie van het ‘nieuwe’ bureau bestaat uit Philip Kok (CEO), Auke Meijer (CFO/COO) en Brian Oostenbrink (CXO).

Foto: Eduardo Robles Pacheco (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Rick Maresch

Begrijpelijke keuze; ik wens jullie heel veel goede zaken.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond