Deel dit artikel
-

Sundio wil met Primavera relevanter worden in Portugal

Sundio Group heeft voor een onbekend bedrag per direct Portugalspecialist Primavera ingelijfd. Het merk blijft apart bestaan en alle medewerkers en activiteiten worden overgenomen.

Primavera realiseert met vijftien medewerkers een jaaromzet van 17 miljoen euro, wat neerkomt op 25.000 gasten.

Volgens directeur Gert de Caluwe van Sundio wordt Primavera onderdeel van de specialistentouroperatortak, waarbij vlieg- en hotelinkoop en alle backoffice activiteiten worden geïntegreerd. Vanuit het oogpunt van de klant verandert er niets, aldus De Caluwe.

Belangrijkste reden voor de belangstelling voor Primavera is dat Portugal een belangrijke bestemming is voor Sundio. “Met Primavera worden we als Sundio niet alleen relevanter voor de Portugese (inkoop)markt maar we worden ook relevanter voor een bredere doelgroep, niet alleen in Nederland maar ook binnen de andere saleslanden waar Sundio opereert.”

 

Deel dit bericht

1 Reactie

Wim

Dat onbekende bedrag voor overname zie je meteen terug in het aanbod qua prijs/kwaliteitsverhouding.
Schraal, duur en nauwelijks aantrekkelijk aanbod. Behalve misschien een digibete kern van overwinteraars zullen andere ” vaste klanten” elders beter terecht kunnen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond