Deel dit artikel
-

Syntus eerste vervoersmaatschappij met Snapchat-campagne

Syntus claimt de eerste vervoersmaatschappij te zijn met een Snapchat-campagne. Crowdmedia startte eerder dit jaar een scholierencampagne voor vervoersmaatschappij Syntus. Vloggers werden ingezet om de jonge doelgroep te stimuleren om met de bus te gaan. Het vervolg hierop is een campagne waarin Snapchat centraal staat.

De doelgroep is de scholier van 12 tot en met 17 jaar. Deze groep bevindt zich veelal op Snapchat. Op scholen in de regio’s Twente en Veluwe hangen schoolboards met de boodschap ‘Eigenlijk is de bus best leuk’. Scholieren worden uitgenodigd om een Snap te sturen naar Syntus. De Snaps worden verzameld en elke dag is een top 3 hiervan terug te zien in ‘Mijn verhaal van Syntus’ binnen Snapchat.

Op onderwijsinstellingen in de regio’s Twente en Veluwe is Syntus zichtbaar door de plaatsing van posters in schoolboards. Via media als Instagram en Facebook wordt er getarget op deze onderwijsinstellingen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Marcel

Valt me op dat Syntus de laatste tijd steeds vaker voorloper is op het gebied van innovatie. Mooie ontwikkelingen!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond