Deel dit artikel
-

Tam Tam koopt Supersteil

Internetbureau Tam Tam heeft branchegenoot Supersteil overgenomen. Tam Tam krijgt hiermee een kwaliteitsbureau in eigen gelederen en positioneert zich voor de eerste buitenlandse stappen.

Gisterenmiddag zetten Paul Manuel van Tam Tam en Leon van Rees van Supersteil de handtekeningen onder het contract. Dat is het eindpunt van een proces dat krap twee weken geleden begon.

Van Rees: “Sinds de oprichting in 2007 zijn we snel gegroeid en hebben we een naam opgebouwd. Afgelopen jaar was echter niet goed en we moesten snel een structurele oplossing vinden.” Het netwerk van de ondernemers bracht hen bij elkaar, er was direct een klik en die werd gisteren beklonken.

Supersteil zal vooralsnog onder eigen naam op de markt blijven. Alle veertien medewerkers blijven aan. Manuel sprak hen allen persoonlijk om hun opvatting te sonderen.

“De overname is geen noodzaak voor ons, maar het schetst wel onze ambitie. Tam Tam wil een goed bureau blijven en we krijgen er hele goede mensen bij. Dat noem ik ambitie en ondernemen met het oog op de toekomst. Nu kunnen we ook internationaal voet aan de grond krijgen.”

Van Rees: “We kunnen nu een bredere propositie naar klanten voeren en expertises met Tam Tam uitwisselen.”

Supersteil omschrijft zichzelf als een digital agency met een passie voor interactie. De focus ligt voornamelijk op user experience design en het bieden van pixel perfect, multi-device oplossingen. Het werkt voor klanten als Pathé, Coolblue, Aegon, RET, Sitecom en Winkelstraat.nl.

Manuel hoopt dat Supersteil met een miljoen euro aan de omzet kan bijdragen. “Wij willen in Nederland dé specialist worden op het gebied van service design. De denkrichting daarin delen we met Supersteil.”

Foto: Misty (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond