Deel dit artikel
-

De Telefoongids zoekt eigen invulling van kortingssite

Het moet geen ‘me too-concept’ worden, maar een kortingsinitiatief vanuit De Telefoongids komt er zeker als het aan Joris van Oers, directeur van De Telefoongids ligt.

(meer…)

Deel dit bericht

4 Reacties

Eylard Wurpel

Gezien het klantenbestand en bereik van DTG lijkt een dergelijke propositie een zeer logische stap.

De vraag is of je dit – net als veel andere partijen – intern moet ontwikkelen of bijv. een samenwerking met een bestaande / gerenommeerde partij moet aangaan.

Als DTG zich als media-adviseur (mijn favoriet is toch poortwachter van het MKB) wil neerzetten en in samenwerkingen gelooft, is deze vraag eigenlijk al direct beantwoord.

Tom

“We moeten natuurlijk niet meelopen, ik wil geen hype volgen. Het moet iets zijn waar waarde in zit. Dan heb ik het over verticals, mobiel, hyperlokaal en technieken als nfc”.

Ja dat is wel vernieuwd maar niet nieuw, zie http://youtu.be/oHFxaGzt4TI

Ik begreep dat je hierbij kortingscodes vanuit de website naar jezelf kunt laten smsen en de daadwerkelijke betaling (minus korting) in de winkel via nfc kan laten verlopen….klinkt nog een beetje als toekomst muziek maar wel leuk/ interessant.

Tim

Ben benieuwd of het nog iets gaat worden. Het moet geen ‘Me-too’ concept zijn maar ze moeten wel ook een kortingssite? Klinkt nog niet echt logisch 🙂 maar we zullen zien…

Chantal

Hebben ze hier inmiddels al wat mee gedaan? Het lijkt er niet op.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond