Deel dit artikel
-

The Media Exchange breidt uit met demografische profielen

The Media Exchange sluit een samenwerking met marktonderzoeker MSI-ACI Europe om demografische gegevens toe te voegen aan de luisterresultaten van online radiocampagnes.

Naast de online themazenders die The Media Exchange vertegenwoordigd, wordt ook het online bereik van reguliere radiocampagnes voorzien van demografische kenmerken.

Dat maakten de bedrijven gisterenochtend bekend.

Online marketing wordt steeds vaker een activiteit waarbij een complexe mediamix wordt ingezet. Branding- naast performancecampagnes en dan ook nog eens aangevuld met video- en audiocampagnes. The Media Exchange is in deze mix een partij die adverteerders toegang biedt tot een breed portfolio online radiozenders.

Merlyn Brookson van MSI-ACI Europe zegt: “Door de integratie met FlexTrack kan The Media Exchange de bewijsvoering leveren aan adverteerders dat de beoogde doelgroep wordt bereikt en biedt het platform bovendien de mogelijkheid om de effectiviteit van digitale campagnes aan te tonen.”

Foto: James Cridland (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond