Deel dit artikel
-

Traffic4u haalt conversiekennis uit buitenland

Onlinemarketingbureau Traffic4u richt samen met een aantal buitenlandse branchegenoten een alliantie op om kennis uit te wisselen over conversieoptimalisatie.

Vanochtend maken zeven bedrijven bekend dat ze gaan samenwerken op het gebied conversieoptimalisatie. Ze gaan praktijkvoorbeelden en kennis uitwisselen om hun eigen klanten sneller betere resultaten te leveren. Conversieoptimalisatie houdt in, dat een onlinemarketingspecialist het beste pad ontwikkelt voor bezoekers van een website richting, bijvoorbeeld, de kassa.

Tot de leden van de Global Conversion Alliance behoren naast Traffic4u ook Widerfunnel (Canada), Web Arts (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk) Conversion Factory (Engeland), Conversionista! (Zweden) en Multiplica*(Spanje, Zuid Amerika en VS). Er wordt kennis verzameld vanuit vijftien operationele kantoren, door meer dan 130 specialisten, van meer dan duizend sites.

Directeur-eigenaar van Traffic4u Gert-Jan Munneke: “In een conversieoptimalisatietraject testen we verschillende varianten van een site. De versie met de meeste conversie gaat uiteindelijk live. Je kan miljoenen varianten testen en dat kost veel tijd en geld. Nu we een internationale alliantie hebben opgericht en we toegang hebben tot de kennis database van de marktleiders van over de hele wereld, kunnen we sneller, betere testen samenstellen. We weten nu vrij precies wat we wel en niet moeten doen. Het resultaat is dat we met minder testen een hogere impact kunnen hebben op het conversiepercentage.”

De Global Conversion Alliance heeft het postadres in Bad Homburg te Duitsland.

Foto: Municipal archives of Trondheim (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond