Deel dit artikel
-

Twee miljoen euro groeigeld voor Scoupy

Netwerk VSP verkoopt zijn aandelen Scoupy aan Sanoma Ventures en Gennie Freen Producties. Zij investeren bovendien, samen met de oprichters van het mobiele marketingbedrijf, twee miljoen euro om de groei te versnellen.

Dat maakten de partijen zojuist bekend met een persbericht. Hoe is niet bekend tegen welke waardering Netwerk VSP zijn exit heeft gerealiseerd. Scoupydirecteur Valentijn Bras (foto) omschrijft de samenwerking met de PostNL-dochter als waardevol en leerzaam.

“Nu Scoupy in de volgende fase van haar bestaan komt hebben we in gezamenlijk overleg met alle aandeelhouders besloten verder te gaan met Sanoma als belangrijkste strategische partner. Sanoma en Scoupy versterken elkaar uitstekend in bereik, product- en doelgroepkennis en verkoop.”

“De financiering zal gebruikt worden om de functionaliteit van het platform voor lokale acquisitie, activatie en retentie door te ontwikkelen en de positie in Nederland te versterken.”

Het mobiele marketingbedrijf maakt vandaag ook bekend een nieuwe commercieel directeur aan te stellen. Dat is Auke Boersma. Hij was tot voor kort interimdirecteur van Videostrip, het videoreclamebedrijf van RTL Nederland. Eerder was hij als country manager verantwoordelijk voor de oprichting van affilinet in Nederland, initieerde hij de internationale uitrol van performance based marketing activiteiten voor European Directories en was eindverantwoordelijk bij Scoot Media.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond