Deel dit artikel
-

Johnny de Mol gezicht marketingcampagne UPC

Kabelaar UPC begint deze week een nieuwe marketingcampagne rond Johnny de Mol om hogere internersnelheden en ongecodeerde digitale televisie onder de aandacht te brengen.

De kabelaar rolt vanaf vandaag nieuwe internetsnelheden van 150 tot 200 MB uit, fors hoger dan wat glasvezelpartijen momenteel aanbieden en ook flink hoger dan wat kabelrivaal Ziggo aan zijn klanten ter beschikking stelt.

De snelheid van 200 Mb zal overigens stapsgewijs beschikbaar komen in heel het netwerk, bij afname van een premiumpakket, waarin ook televisie zit. Het extra snelle internet wordt aangeboden in het Alles in 1 Extreme Power-pakket waarvoor 89,50 euro per maand betaald moet worden.

Eerder maakte UPC bekend dat zij haar klanten standaard en ongecodeerd ruim dertig televisiezenders digitaal en drie zenders in HD biedt.

De Mol is het gezicht voor UPC in deze campagne die 8 april van start gaat op radio en televisie. Deze week neemt UPC al een aanloop tot die campagne.

Deel dit bericht

2 Reacties

Michael Kouwenhoven

Redactie, Johnny de Mol is al jaren het gezicht van de UPC campagne.

Deze is uit 2011: https://www.youtube.com/watch?v=6EbgmJWhMNo

Henk B.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond