Deel dit artikel
-

Velti verandert naam in mGage

Het internationale mobiele marketingbureau Velti verandert zijn naam, volgend op de overname door een durfinvesteerder, in mGage.

Dat laat de commercieel verantwoordelijk voor Noord-Europa Rogier van den Heuvel per e-mail weten aan zijn zakenrelaties. “De nieuwe bedrijfsnaam, mGage, staat voor een enerverende periode die voor ons ligt en voor onze focus op innovatie in.”

Het van oorsprong Griekse Velti groeide afgelopen jaren hard op de markt met zijn mobiele marketing- en reclamediensten. Vanwege gebrek aan focus, met name op de oorspronkelijke thuismarkt, weerhield het bedrijf ervan een uniforme internationale koers te varen. Dat leidde tot te hoge kosten en afgelopen december tot een overname van de gezonde bedrijfsonderdelen door Blackstone.

Van den Heuvel richt zich op veel onderdelen van de mobiele marketingwereld, maar niet op het bouwen van apps en campagnes. “Inmiddels hebben we ruim vijftien jaar wereldwijde ervaring in mobile messaging, mobiele betalingen en mCRM. We richten ons hierbij op mobiele interacties met klanten, van acquisitie tot retentie. Daarnaast richten wij ons op ‘carrier grade’ betalingen en messaging oplossingen, die naadloos geïntegreerd kunnen worden in bestaande systemen.”

Foto: Kamyar Adl (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond