Deel dit artikel
-

Webpower lanceert B2B-site

Het Nederlandse Webpower heeft een B2B-site in het leven geroepen om zo ook die branche beter te kunnen ondersteunen. ‘Met de site willen wij de drempel tot technologie en e-mailmarketing automation verlagen’, zo stelt de onderneming.

Belangstellenden kunnen vrijblijvend advies aanvragen en snel inzicht krijgen in de potentie van online marketing en e-mail marketing automation door het invullen van een quickscan.

Het bedrijf stelt dat het eigen e-mailmarketing automation-platform juist voor B2B interessant is. In B2B met langere verkoopcycli is het belang van lead nurturing (het koesteren van leads tot ze klaar zijn om te kopen) extra belangrijk. Ook zijn er mogelijkheden voor het toepassen van lead scoring (het toekennen van punten aan een lead op basis van kenmerken of doorlopen acties zoals klikken op een bepaalde pagina of link).

Deel dit bericht

1 Reactie

Los Pollos

Webpower is geen marketing automation tool. Webpower is een ESP. Het e-mail marketing automatisering noemen is eigenlijk gewoon een lachertje.. Ik kan die expansiedrift moeilijk begrijpen als je in eigen land niet (meer) succesvol bent.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond