Deel dit artikel
-

Weer digitaal reclamescherm langs A1

OOHA Media introduceert een nieuwe digitaal reclamescherm aan de A1 richting Hoevelaken. De mast valt op door de positie van het scherm van ruim 60 vierkante meter. Het beeldscherm hangt op slechts 16 meter van de rijbaan. De voorbijgangers zien het scherm echt in close-up én haarscherp, dankzij de relatief hoge resolutie LED-schermen.

Met deze tweede digitale reclamemast in drie maanden wil OOHA Media naar eigen zeggen inspelen op de behoefte aan ‘flexibel in te zetten reclamecampagnes’. Klanten kunnen sneller wisselen en gebruik maken van verschillende uitingen.

Met de nieuwe reclamemast kunnen adverteerders volgens OOHA elke twee weken 1.738.200 passanten bereiken. Door de locatie van het scherm aan de A1 zullen de advertenties vooral ook tijdens de spits veel passanten richting de randstad bereiken.

OOHA Media noemt zich specialist in Out-Of-Home-Advertising en wil de grootste exploitant van digitale reclamemasten in Nederland worden. Op termijn wil men een landelijk netwerk van 10 tot 12 masten realiseren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond