Deel dit artikel
-

Wehkamp wil toch eindelijk van imago ‘postorderaar’ af

Een bepaalde groep Nederlandse consumenten ziet Wehkamp nog steeds als ‘die papieren catalogus’. Dat beeld wil het bedrijf nu eindelijk eens van zich af schudden en zet daar tv-reclame voor in.

Wehkamp zet zwaar geschut in, de tv-commercial, om een al lang verouderd imago nog verder van zich te werpen. Sinds ruim een week adverteert de webwinkel op tv. “Sommige mensen denken bij Wehkamp nog aan een catalogus. Hebben we al lang niet meer”, klinkt het.

Brand director Marine Alma zegt: “Het is juist dat we met deze nieuwe campagne aan de Nederlandse consument laten zien wat wehkamp.nl is. We zijn inmiddels zes jaar een honderd procent online warenhuis met een breed palet aan producten van mooie nationale en internationale merken in ons assortiment hebben en bieden een verscheidenheid aan services. Toch is er nog een flinke groep consumenten in Nederland die een ander beeld heeft van wehkamp.nl.”

“Met name deze groep consumenten willen we opnieuw kennis laten maken met wehkamp.nl en graag uitnodigen om een kijkje te nemen in ons online warenhuis.”

De tv-commercial is tot de zomer te zien.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Wehkamp, en diens zusterbedrijven Fonq, Create2Fit en Lacent, hebben een jaaromzet van ruim zeshonderd miljoen euro.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond