Deel dit artikel
-

Widespace breidt premium mobiel netwerk uit

Widespace heeft zijn mobiele advertentienetwerk uitgebreid met de Telegraaf, Voetbal International en Radio 538. Het bedrijf zegt dat het daarmee vijftig procent van alle smartphonegebruikers in elf Europese landen kan bereiken. In Nederland zijn de advertenties van Widespace op 9 miljoen smartphones te zien.

Voetbal International is al geruime tijd groter op mobiel dan op web, tegelijkertijd is de exploitatie van mobiele platforms een grote commerciële uitdaging, zegt Michel de Nooijer, Business Development Manager bij Voetbal International.

Voor Radio 538 is het essentieel om in een kwalitatieve omgeving ‘state of the art’ premium advertising-oplossingen te bieden. Het station bereikt gemiddeld 1,5 miljoen fans per maand, waarbij mobiel een steeds groter aandeel inneemt.

Widespace werkt in Europa inmiddels samen met meer dan 500 mediapartners en levert dagelijks meer dan 100 miljoen impressies.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond