Deel dit artikel
-

Xenos lanceert omnichannel formule

Xenos, onderdeel van Blokker, biedt vanaf vandaag online 2.000 populaire artikelen uit het assortiment aan. Klanten kunnen hun bestelling thuis te laten bezorgen of zelf in een van de ruim 200 Xenos-winkels op halen.

Klanten bepalen zelf of ze hun bestelling laten bezorgen of ophalen. Ook kunnen ze zelf een afleverdatum bepalen. Bestellingen die op werkdagen besteld zijn, worden de volgende dag bezorgd via PostNL.

De webshop biedt met iDEAL, MasterCard, Visa, AfterPay en Xenos Cadeaukaart uitgebreide online betaalmogelijkheden. Als extra service kunnen klanten ervoor kiezen om gratis Xenos-cadeaupapier aan de bestelling toe te voegen.

Deel dit bericht

3 Reacties

Leon Gerrits

Ik zou ook graag zien dat meer adverteerders Paypal aanbieden.

Nils

ziet er leuk uit, maar heeft nog niet heel veel met omni-channel te maken. Op z’n best cross channel. Maar de website is niet eens responsive…

De term omni-channel wordt wel erg gemakkelijk gebruikt. M.i. zijn er niet of nauwelijks retailers in Nederland die al echt omni-channel werken, misschien Apple?

Jeroen Bos

Van échte omni-channel aanpak is vrijwel nergens in retail sprake. Een paar halve voorbeelden van ketenbedrijven zijn Mycom en De Bijenkorf. Coolblue is wel een échte omni-channel speler, echter heeft geen landelijk dekkend winkelnetwerk. Daarnaast ben ik het met bovenstaande heren eens, geen Paypal en geen responsive/mobile site is een absolute misser. Jammer dat dit soort concerns zich niet door (échte) specialisten laten omringen. Zo ging Jumbo.com ook live met een zeer matige website ondanks dat ze miljoenen verspijkerd hadden…….

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond