Deel dit artikel
-

Zalando begint focus op mannen

De vrouwelijke doelgroep is al verknocht aan de winkel, nu moeten ook de mannen overstag voor Zalando. Het bedrijf begint een tv-campagne om dat te realiseren. Zonder schreeuwen.

Nieuwe tv-campagnes van Zalando beginnen doorgaans in het grootste land, niet geheel toevallig ook zijn thuismarkt, Duitsland. Deze week begint de uitzending van een reeks reclames op de tv daar die de man aan het shoppen moet helpen bij de winkel.

Het mannenassortiment is zeker niet nieuw bij Zalando, maar nu wordt er meer de nadruk op gelegd. De commercial laat een man zien die liever een biertje in de kroeg drinkt dan dat hij gaat winkelen. En niet krijst als hij een pakketje afgeleverd krijgt.

Het is niet duidelijk wanneer deze campagne in Nederland start.

Zalando noteerde over 2012 een omzet van zo’n 1,2 miljard euro.

Foto: Christer Edvartsen (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond