Deel dit artikel
-

Ziggo start test vast bellen via smartphone of tablet

Kabelaar Ziggo is vandaag gestart met het testen van ‘vast’ bellen via smartphone of tablet. Met behulp van Ziggo Bapp – een iOS- of Androidapp – kunnen klanten ook in het buitenland bellen.

Bapp is een bellen-applicatie geïnstalleerd op een smartphone of tablet (iOS/Android) die gebruikmaakt van de mobiele/draadloze internetverbinding (Wifi/3G/4G) voor bellen met de vaste telefoonlijn van Ziggo.

Doel van de test is het onderzoeken van het gebruiksgemak en de praktische bruikbaarheid van de app. Ook zal de testers worden gevraagd naar mogelijke verbeterpunten van de app. Aan de test – die twee maanden duurt – kunnen maximaal drieduizend Ziggo-klanten deelnemen, deze worden via een persoonlijke e-mail uitgenodigd. Op basis van de resultaten besluit het bedrijf vervolgens of de Bapp – al dan niet in gewijzigde vorm –  beschikbaar komt voor alle klanten met een vaste Ziggo telefoonlijn.

Ziggo Bapp wordt in de loop van de dag geplaatst in de App Store en in de Play Store.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond