Naar Emerce.nl

Conversie optimalisatie

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Verhoog je conversie ratio met de laatste CRO-ontwikkelingen

Training Conversie optimalisatie: de nieuwste CRO inzichten en tools

Meer verkoop, een lagere bounce rate en een hogere waarde van je winkelwagen: hier richt je je online marketingmix op in. Maar CRO staat nooit stil! In de training Conversie optimalisatie leer je daarom van docenten met ruim 20 jaar ervaring hoe nieuwe mogelijkheden als data driven conversion, personalisatie, (in-app) A/B testing en het gebruik van bots en andere marketing automation toe te passen op je eigen case. Je personaliseert je content op basis van beslisstijlen en speelt zo in op de customer journey met conversion boosters.

Kies datum en plaats
& verzeker je van een plek

Emerce training Conversie optimalisatie: voor wie?

E-commerce is een belangrijk onderdeel van je takenpakket. Je bent erop gericht meer online resultaat te boeken en hebt dan ook al een stevige online marketingmix staan: linkbuilding, SEO, SEA, affiliate marketing, … De inmiddels ‘klassieke’ middelen begrijp je wel en de ROI breng je in kaart met Google Analytics. Je bent klaar om de volgende stap te nemen en je te verdiepen in nieuwe mogelijkheden.

Onderdeel van de opleiding ‘De optimale funnel’

Deze training kan op zichzelf gevolgd worden, of als onderdeel van de Emerce opleiding ‘De optimale funnel’. Deze opleiding omvat de trainingen UX en Interaction design, Lead generatie optimalisatie en Conversie optimalisatie.

De voordelen van de Emerce training Conversie optimalisatie

✓ Je eigen case staat centraal: je past de opgedane kennis meteen toe in de praktijk
✓ Je krijgt inzichten in beslisstijlen en maakt je de innovatie in CRO eigen
✓ Je maakt een concreet actieplan om je customer journey te optimaliseren

Docenten Conversie optimalisatie

Eddy Boeve
Docent Emerce opleidingen- Eddy BoeveEddy Boeve is partner bij full-service online marketing bureau Booming. Eddy helpt organisaties bij het verbeteren van hun e-business effectiviteit. Met meer dan 20 jaar ervaring in interaction design traint hij organisaties beter bruikbare software producten te ontwikkelen, die aansluiten op de wensen van gebruikers. Eddy traint daarnaast online afdelingen om structureel usability-verbetering, conversie-optimalisatie en A/B-testen in de organisatie in te zetten.
Joey Fieggen
Docent Eemerce opleidingen- Joey FieggenJoey Fieggen heeft aan de Henley Universiteit in Zeist zijn Master of Business Administration behaald. Later studeerde hij aan de Rijksuniversiteit Groningen af in Bedrijfskunde. Joey is Managing partner bij Booming, en is met meer dan 400 online projecten op zijn naam met recht ervaringsdeskundige te noemen. Tijdens de opleiding Conversie optimalisatie leert Joey je hoe je met de juiste instrumenten kennis vergaart en die vertaalt naar een meer klantvriendelijke website.

Beoordeling door deelnemers

Deelnemers beoordelen deze opleiding gemiddeld met een 8,7
Fijn om een actieplan te hebben voor mijn dagelijkse werkzaamheden.
De training was net zo leuk als het zien stijgen van je conversieratio.
Een must voor iedereen die CRO serieus wilt nemen, maar niet goed weet waar of hoe te beginnen buiten de traditionele 'laat ons de kleur van de knop eens veranderen naar oranje'.
Een leerzame cursus met een fantastische coach: Eddy, bedankt!

Het Emerce platform

Emerce is al sinds 1998 het belangrijkste multimediale platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business. Door middel van de website, het magazine, events, awards en opleidingen biedt Emerce een platform voor iedereen die zijn eigen kunnen en kennis wil blijven uitdagen. Als deelnemer aan een van de Emerce opleidingen of trainingen ontvang je gratis 6x het Emerce magazine en krijg je 10% korting op Emerce events. Tip: volg ook het topic Conversion voor de meest recente inzichten in CRO!

Meer over Conversie optimalisatie

Emerce verzorgt deze training in partnership met Beeckestijn Business School, hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen.
Opleidingsinformatie
  • Opleidingsniveau:HBO+
  • Investering:€ 1.345,-
  • Datum:12 en 19 juni of
    9 en 10 juli (Summer school) of 20 en 27 september 2018


Verwante opleidingen