Naar Emerce.nl

Conversie optimalisatie


Voor wie?   –  Docent  –   Beeckestijn Business School

De nieuwste CRO inzichten en tools

De wereld van conversie optimalisatie is continue in ontwikkeling. Vanzelfsprekend wil je een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker, maar ook een gebruiksvriendelijke website. In deze training krijg je onder andere de laatste inzichten op het gebied van data-driven conversion, personalisatie, A/B testing en het gebruik van bots. Door slim gebruik te maken van de nieuwste tools en statistieken maak je doelgerichte aanpassingen waardoor je conversieratio zal stijgen.


Voor wie?

Voor wie?

E-commerce is een belangrijk onderdeel van je takenpakket. Je bent erop gericht meer online resultaat te boeken en hebt dan ook al een stevige online marketingmix staan: linkbuilding, SEO, SEA, affiliate marketing. De inmiddels ‘klassieke’ middelen begrijp je wel en de ROI breng je in kaart met Google Analytics. Je bent klaar om de volgende stap te zetten en je te verdiepen in nieuwe mogelijkheden.

Locaties: Amsterdam, Utrecht of Leusden


Je leert:

    • De belangrijkste verleidingsprincipes kennen en ze effectief toe te passen.
    • De doelgroep écht begrijpen, wat hen beweegt en hoe zij zich bewegen.
    • Hoe je met personalisatie conversie kunt verhogen.
    • Een A/B test op te zetten, resultaten te analyseren en op basis daarvan verbeteringen door te voeren.
    • Het rendement van conversieoptimalisatie inzichtelijk te maken.
    • Hoe je de conversie kunt meten, bijsturen en optimaliseren.

Waarom deze training Conversie optimalisatie?

✓ Je eigen case staat centraal: je past de opgedane kennis meteen toe in de praktijk

✓ Je krijgt inzichten in beslisstijlen en maakt je de innovatie in CRO eigen

✓ Je maakt een concreet actieplan om je customer journey te optimaliseren


Docent

Docenten Conversie optimalisatie

Docent Emerce opleidingen- Eddy BoeveEddy Boeve is partner bij full-service online marketing bureau Booming. Eddy helpt organisaties bij het verbeteren van hun e-business effectiviteit. Met meer dan 20 jaar ervaring in interaction design traint hij organisaties beter bruikbare software producten te ontwikkelen, die aansluiten op de wensen van gebruikers. Eddy traint daarnaast online afdelingen om structureel usability-verbetering, conversie-optimalisatie en A/B-testen in de organisatie in te zetten.

Docent Eemerce opleidingen- Joey FieggenJoey Fieggen heeft aan de Henley Universiteit in Zeist zijn Master of Business Administration behaald. Later studeerde hij aan de Rijksuniversiteit Groningen af in Bedrijfskunde. Joey is Managing partner bij Booming, en is met meer dan 400 online projecten op zijn naam met recht ervaringsdeskundige te noemen. Tijdens de opleiding Conversie optimalisatie leert Joey je hoe je met de juiste instrumenten kennis vergaart en die vertaalt naar een meer klantvriendelijke website.

 


Beoordeling door deelnemers

Deelnemers beoordelen deze opleiding gemiddeld met een 8,7

Fijn om een actieplan te hebben voor mijn dagelijkse werkzaamheden.

De training was net zo leuk als het zien stijgen van je conversieratio.

Een must voor iedereen die CRO serieus wilt nemen, maar niet goed weet waar of hoe te beginnen buiten de traditionele ‘laat ons de kleur van de knop eens veranderen naar oranje’.

Een leerzame cursus met een fantastische coach: Eddy, bedankt!


Het Emerce platform

Emerce is al sinds 1998 het belangrijkste multimediale platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business. Door middel van de website, het magazine, events, awards en opleidingen biedt Emerce een platform voor iedereen die zijn eigen kunnen en kennis wil blijven uitdagen.

Als deelnemer aan een van de Emerce opleidingen of trainingen ontvang je gratis 6x het Emerce magazine en krijg je 10% korting op Emerce events. Tip: volg ook het topic Conversion voor de meest recente inzichten in CRO!


Logo Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School

Powered by Beeckestijn Business School

Emerce verzorgt deze training in partnership met Beeckestijn Business School, hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen.

 

Opleidingsinformatie
  • Opleidingsniveau:HBO+
  • Investering:€ 1.345,-
  • Datum:
    Dag of avond opleiding
    → 5 en 12 februari 2019
    → 16 en 23 mei 2019


Verwante opleidingen