AI, Machine Learning en headless CMS: de toekomst van contentmanagement
‘Headless’ had al flinke impact had op de contentoperatie. Met generatieve AI komt daar nog een schepje bovenop. Wat is de toekomst van contentmanagement?
‘Headless’ had al flinke impact had op de contentoperatie. Met generatieve AI komt daar nog een schepje bovenop. Wat is de toekomst van contentmanagement?
Modemerk en retailer Superdry zou met spoed op zoek zijn naar een partij om de techniek van zijn e-commerceactiviteiten naar uit te besteden.
Een headless CMS heeft ook minder bekende voordelen. Denk aan websitetoegankelijkheid en -sneldheid, cyberveiligheid en betere content-workflows.
Met een slim designsysteem houd je controle als je veel websites hebt. Zo kun je designelementen op al je websites in een keer veranderen.
Hoe bereiken organisaties hun huidige publiek? Hoe moeten ze hun digitale strategie veranderen om relevant te blijven?
Headless gaat ten koste van zélf content kunnen beheren en beheersen. Met een slimme interface kun je de sturing terugpakken en concurrerender worden.
Hoe beheer en publiceer je optimaal je content voor meerdere regionale merken vanuit één contentmanagementsysteem (CMS)?
Oatly had heel wat eisen voor een nieuw CMS: afzonderlijk aan componenten werken, makkelijk nieuwe ‘tools’ integreren, eenvoudige interface, etc.
Deze whitepaper is een analyse van de huidige staat van contentmanagement in 2022.
Panini, bekend van de voetbalplaatjes, werkt in een internationaal speelveld. Een headless CMS hielp het bedrijf bij het stroomlijnen van de contentproductie.
De structuur van de website maakte internationaal zaken doen lastig voor Functional Nutrition. Een nieuwe website en een headless CMS brachten de oplossing.
Beveiligers melden een grootschalige aanval op WordPress-sites dankzij een kwetsbare plug-in Kaswara Modern WPBakery Page Builder add-on. Deze uitbreiding moet het eenvoudiger maken om WordPress-sites te ontwerpen.
Mediabedrijven kunnen niet meer automatisch rekenen op een gretig publiek. Lees hoe je een Customer Data Platform inzet om relevant te blijven.
Vendor lock-ins en monolithische IT-systemen kunnen de e-commercestrategie van een organisatie hinderen op middellange en lange termijn. De flexibiliteit om op de markt te reageren verdwijnt.
Sterke internationale groeiambitie en tegelijkertijd het hoofd bieden aan piekbelastingen in eigen land: bij webwinkel Deloox is dat de realiteit.