1 miljoen stoelen geboekt bij Seats2meet.com

Flexwerken is aan de orde van de dag bij zowel Zelfstandige Professionals (ZP’ers) als werkgevers en dat wordt gemerkt bij Seats2meet.com. Sinds de opening van de eerste locatie op Utrecht Centraal Station in 2007 zijn er anno 2015 ruim 60 locaties in Nederland, Duitsland, Spanje, Egypte, Japan en India actief. Sinds de lancering van het nieuwe online boekingssyteem circa 3 jaar geleden ligt voor het eerst de nadruk op het verbinden van mensen op persoonlijk kennisniveau. Vandaag is de volgende mijlpaal bereikt sinds de invoering van dit systeem: de historische grens van één miljoen geboekte stoelen is doorbroken.

Seats2meet.com biedt zowel de ZP’er als de bedrijfs-flexwerker en de zakelijke vergadermarkt toegang tot innovatieve werkplekken en vergaderruimtes, waar zij gemakkelijk kunnen verbinden en samenwerken met anderen. Oprichter Ronald van den Hoff: “Wij bouwen vanaf  dag 1 elke dag aan onze missie om  iedereen mee te nemen in -en kennis te laten maken met- het werken van de toekomst. Of zoals wij dat noemen: Society 3.0. Het feit dat vandaag de miljoenste stoel is geboekt, geeft eens te meer aan dat wij met een vernieuwende formule de werk- en vergadermarkt aan het veranderen zijn die niet alleen op papier, maar ook in de praktijk werkt. Dit jaar openen er nog Seats2meet locaties in onder meer Frankrijk, Litouwen en Brazilië, oftewel; we zijn pas net begonnen!”

Kennis delen via Seats2meet Connect

Vorige week maandag werd gedurende de Seats2meet.com Global Conference het nieuwe Seats2meet Connect gelanceerd. Met dit nieuwe kennis platform bouwen we  aan het grootste kennis netwerk ter wereld. Door middel van deze tool wordt de vraag en aanbod van kennis bij elkaar gebracht. Medeoprichter Marielle Sijgers: “Het is fantastisch om te zien hoe alle kennis op een relevante manier in kaart wordt gebracht en deze vervolgens wordt gebruikt om mensen aan elkaar voor te stellen. Recent onderzoek van Associate Professor Vareska van de Vrande aan de Erasmus Universiteit heeft uitgewezen dat een derde van de respondenten een waardevolle ontmoeting heeft gehad bij Seats2meet die heeft geleid tot een samenwerking. Bovendien heeft 1 op de 8 ZP’ers een betaalde opdracht of een nieuwe baan overgehouden aan het werken bij een Seats2meet-locatie. Dit is een hogere score dan het UWV in Nederland op het moment boekt en daar zijn we natuurlijk super trots op”.