1e Nederlandse sales app voor accountmanagers & consultants live!

De eerste mobiele verkooptraining B2B app is live. Waar de appstore van Apple & Google al jaren gevuld zijn met Engelstalige apps op verkoopgebied, heeft InCC trainingen uit Utrecht nu een Nederlandse variant gepubliceerd die beter past binnen onze cultuur.

“Het verkoopvak in het zakelijke verkeer is sterk in beweging. Koud bellen is ingehaald door social selling. Maar veel bedrijven hebben moeite om de nieuwe methoden te omarmen. Waar SPIN selling, consultative selling en solution selling vanaf de jaren 80 een oplossing boden voor structuur en gesprekstechnieken, is socialselling het nieuwe acquireren, aldus Jarco Penning, oprichter van InCC Trainingen.

3 pijlers voor succes
Accountmanagers die praktische tips willen over social selling, gesprekstechnieken & klanttypes worden elke twee weken vanuit de app via How-to Video’s, Podcasts & Blogpost op weg geholpen.

2 miljard digitale trainingslokalen
Leren is een continue proces en verkopers willen effectief kunnen werken. De smartphone is hun belangrijkste middel om in contact te kunnen staan met (potentiële) klanten. En diezelfde smartphone (wereldwijd: 2 miljard & schermtijd neemt toe, Economist) kan nu worden gebruikt als leermiddel, door op ieder moment doelgerichte verkooptips te lezen [blog], te beluisteren [podcast] & te ervaren

. Penning: “In feite is de smartphone het digitale trainingslokaal geworden. Daarin loopt InCC voorop om haar klanten nog beter te kunnen helpen”.

Over InCC Trainingen
InCC Trainingen helpt organisaties de (digitale) transitie te maken naar social selling. Oprichter Jarco Penning studeerde communicatiemanagement en sociale wetenschappen en bracht verschillende ‘emerging technologies’ naar de Nederlandse markt.