Geplaatst door 24Coms

24Coms en Samsung maken mobiel werken veiliger en eenvoudiger

Delft, 21 oktober 2015 – Samsung en 24Coms introduceren een zakelijke applicatie waarmee gebruikers documenten, communicatie en informatie eenvoudig en veilig delen met vooraf gedefinieerde groepen. 24Coms is de eerste oplossing waarbij de diverse functionaliteiten op één platform beschikbaar zijn. De app draait – onder andere – in de Samsung KNOX-omgeving en heeft daarmee optimale beveiliging voor mobiel werken. De zakelijke app is vanaf vandaag verkrijgbaar.

24Coms voorziet in een grote behoefte in het bedrijfsleven en in andere organisaties, zoals verenigingen. Het onderling versturen van berichten, documenten, het maken en uitsturen van enquêtes, uitnodigingen en chatberichten gebeurt vaak via meerdere toepassingen en onveilige verbindingen. Bovendien zijn deze toepassingen doorgaans moeilijk te beheren. Dat is vanaf nu verleden tijd.

Specifieke groepen binnen de organisatie kunnen met 24Coms doelgericht en veilig mobiel communiceren. Ze delen bijvoorbeeld projectinformatie met een specifiek projectteam en zakelijke documenten met de marketingdivisie. Met 24Coms is het ook mogelijk waarschuwingsberichten te versturen aan alle medewerkers die in een bepaald pand of gebied aanwezig zijn.

Door de unieke combinatie met het mobiele beveiligingsplatform Samsung KNOX is 24Coms ideaal voor zakelijk gebruik. De beveiligde omgeving sluit naadloos aan bij de concepten van ‘Het Nieuwe Werken’, ‘Consumerization of IT’ en ‘Mobile First’. Uiteraard houdt de applicatie rekening met de privacyregels en de bescherming van de gebruikers.

“Uit onderzoek van Samsung is gebleken dat werknemers die hun eigen werktijden flexibel kunnen indelen 38% productiever en tevredener zijn” , zegt Erik Swart, B2B Director van Samsung Nederland. “In 24Coms ziet Samsung de behoefte van medewerkers beantwoordt, terwijl aan de veiligheidseisen van werkgevers wordt voldaan.”

24Coms is vanaf vandaag beschikbaar voor verschillende besturingssystemen en toestellen. Download de app gratis via Google Play, Apple App Store of Windows Store.

Samsung Electronics
​Samsung Electronics inspireert de wereld en creëert een toekomst met vernieuwende ideeën en technologieën waarmee wij nieuwe ervaringen bieden op het gebied van TV’s, smartphones, wearables, tablets, camera’s, huishoudelijke apparaten, printers, medische apparatuur, netwerksystemen, halfgeleiders en LED-oplossingen. Door initiatieven zoals Digital Health en Smart Home, zijn wij toonaangevend in het Internet of Things. Dit doen we met 319.000 medewerkers in 84 landen met een jaaromzet van 196 miljard dollar. Voor meer informatie over Samsung Electronics Benelux bezoekt u www.samsung.com en onze officiële blog www.samsung.com/nl/discover.