Industry Wire

Geplaatst door 2xCeed

2xCeed neemt de regie in versnipperde online advertentiemarkt

De snel veranderende online media vraagt veel van marketeers. Hierdoor zie je soms door de bomen het bos niet meer. Hoe zorg je dat je altijd up-to-date bent? Welke leverancier past het beste bij mijn bedrijf en/of product? Hoe bereik ik mijn doelgroep? Welke mogelijkheden zijn er om een optimaal rendement te halen? Deze vragen zijn de afgelopen jaren veelvuldig gesteld en dat heeft ertoe geleid dat voormalig collega’s Niels van der Perk, Mojo Temminck en Martine Kruyning, ieder met hun eigen expertise binnen de online media, de krachten hebben gebundeld.

2xCeed – onderdeel van de 2C-Holding waar succesvolle gevestigde bedrijven als 2Contact en Certin onder vallen, maar ook het recent gestarte Fresh Toast – gaat naast de marketeer staan en ondersteunt in alle mogelijkheden die online media brengt.

Martine Kruyning: “Samen met de klant regisseren we de online marketingdoelstellingen. Je kunt het zien als het regisseren van een toneelstuk. Het is niet alleen belangrijk dat de individuele spelers goed spelen en de juiste teksten kennen, maar ook het licht, de mensen achter de schermen en het orkest moeten met elkaar in overeenstemming zijn om een goede productie neer te zetten. Het samenspel zorgt voor de optimale effect en de ultieme beleving bij de toeschouwers.”

De werkwijze van 2xCeed is volledig transparant, onafhankelijk en gericht op optimalisatie. Door een groot partnernetwerk en een continue kwaliteitscontrole zijn de beste media kansen in kaart gebracht. Strategie, ontwikkeling, advies en ook inkoop kunnen door 2xCeed in samenwerking met de partners worden ingericht.

Het unieke aan 2xCeed is dat je als klant maar één aanspreekpunt hebt voor alle digitale media zoals het bouwen van websites, Google campagnes, Display advertising, Social Media, Programmatic Buying, SEO, SEA, emailmarketing, etc.

Martine Kruyning: “Ook dit is wat ons onderscheidt in de markt. Je ziet vaak dat er specifieke diensten worden aangeboden bij bepaalde bureaus, maar niet het totale pakket aan online mediadiensten. Wij ontzorgen de klant volledig en zijn daarnaast een volwaardige sparringpartner voor de klant, maar ook voor de partners waarmee we werken.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht