Geplaatst door T-Mobile

3,8 miljoen T-Mobile-klanten krijgen korting van maximaal € 30, – op hun eerste boeking bij Airbnb

Tijdens de vakantieperiode nieuwe accomodaties ontdekken. Dat kunnen klanten van T-Mobile nu extra voordelig met de Airbnb-actie. Airbnb is dé online marktplaats voor de verhuur en boeking van prive-accomodaties over de hele wereld. De website omvat meer dan 500.000 privé-accommodaties in 192 landen en 34.000 steden, variërend van een kamer tot een kasteel.Tot eind december van dit jaar kunnen T-Mobileklanten hun couponcode opvragen bij Airbnb. Daarmee krijgen ze een korting van maximaal € 30, – op hun eerste boeking bij de verhuur-app. De coupon is geldig bij alle lokale verhuurders over de hele wereld.

Tisha van Lammeren, directeur Directeur Consumer Marketing & Soho+: “We zoeken altijd naar mogelijkheden om onze bestaande klanten meer waarde te bieden. Daarom werken we bij T-Mobile samen met allerlei innovatieve bedrijven die conventies willen breken en hun waarde inmiddels hebben bewezen. Daar zijn we met de actie met Airbnb wat ons betreft goed in geslaagd.“ Al eerder bood T-Mobile haar klanten een korting van maximaal € 20, – op hun eerste taxirit met Uber.

De overeenkomst is onderdeel van het T-Mobile app-programma waarin T-Mobile haar klanten toegang geeft tot de nieuwste apps. T-Mobile en Airbnb streven beide naar innovaties die bestaande conventies doorbreken in het belang van de klant. Zo heeft T-Mobile geïntroduceerd dat klanten vanuit hun bundel in de gehele EU kunnen bellen tegen het Nederlandse tarief. Ook kunnen T-Mobile klanten binnen hun Stel Samen & Stel Bij-abonnement iedere maand data of bellen naar NUL bijstellen.

Meer info over de actie: https://www.t-mobile.nl/airbnb