500k investering voor startup Watcherenterprises

Watcherenterprises heeft een investering van 500.000 Euro opgehaald. Deze equity based injectie zal worden aangewend voor de verdere ontwikkeling van het Watcher platform met de apps, Kidswatcher, de productie van de Vlinder en de verdere ontwikkeling.

De nieuwe investeerders die het kapitaal inbrengen zijn twee angel investors die elkaar zeer goed kennen met een rijke staat van dienst. Ze hebben jarenlang vanuit Nederland en Azië een zeer succesvolle internationale onderneming geleid. Eén investeerder heeft de Nederlandse nationaliteit, de ander de Chinese nationaliteit woonachtig in Singapore.

Als Chairman van de Board zal de Nederlander, met een CFO achtergrond, een actieve rol gaan  spelen in het strategische beleid van Watcherenterprises. Onze buitenlandse investeerder is op dit moment  de CEO voor Asia van een grote multinational met een zeer groot netwerk in Azië en dan vooral in China. Zeer belangrijk omdat in China niet alleen de hardware productie van de Vlinder en Kidswatcher zal plaatsvinden, maar ook als zeer belangrijke afzetmarkt voor Watcherenterprises. Door toetreding van deze investeerders hebben wij nu makkelijker toegang tot deze markt vanwege de ‘lokale aanwezigheid’.