Industry Wire

Geplaatst door Baps

Smart ShoppingNight groot succes voor Haagse binnenstad!

6 juli 2015 – De binnenstad van Den Haag heeft dit jaar supersmart promotie gedaan voor én tijdens de jaarlijkse 6 juli 2015 – De binnenstad van Den Haag heeft dit jaar supersmart promotie gedaan voor én tijdens de jaarlijkse ShoppingNight, het grootste shop-evenement van Nederland.

Hiervoor is samengewerkt met winkelplatform Baps, dit jaar voor de derde keer dé app van de ShoppingNight Den Haag. Voor editie 2015 lag de nadruk van de promotie op lokale berichten, pushberichten die via de Baps-apps worden verstuurd.

De berichten wezen niet alleen op alle acties en aanbiedingen van de ShoppingNight, maar ook op de ‘things to do’, zoals het Rad van Fortuin, ‘Catch a Coconut’ en de Slipperrun. Op de dag van de ShoppingNight werden verschillende reminders gestuurd en tijdens de avond zelf varieerden de berichten per locatie en tijd.

Angélique Werner (Stichting Marketing Haagse Binnenstad):“De samenwerking met Baps verloopt prettig. Je merkt dat onze bezoekers steeds vaker gebruik maken van digitale middelen als apps en mobiele sites, Baps sluit daar helemaal op aan, zeker met de inzet van de lokale berichten. We zijn erg blij met het resultaat.”

Jasmijn van Dijk (Baps):”Er zijn op de dag zelf een kleine 5.000 berichten verstuurd via onze apps en mensen hebben de tijd genomen om de acties te bekijken. Je ziet dat de combinatie van ShoppingNight Den Haag en Baps zijn vruchten afwerpt. We zijn supertrots dat we op deze manier digitale promotie zo succesvol in hebben kunnen zetten voor het échte shoppen.”

Aanvullend stond Baps een week lang helemaal in het teken van de ShoppingNight Den Haag. Alle acties en aanbiedingen werden gecommuniceerd en gepromoot via de site www.baps.nu en via de beide apps (iPhone & Android). Voor de algemene informatie en promotie werd het blog demeisjesvanbaps.nu en social media ingezet.

Over Baps:

Baps staat voor Brand and product search en is een winkelplatform waar consumenten via de site www.baps.nu en via een app (iPhone of Android) makkelijk kunnen zoeken op merken, stijlen en productgroepen.

De app laat bovendien zien welke winkel het dichtst in de buurt is van de huidige locatie en geeft de route er naar toe. Baps is ontwikkeld in samenwerking met branchevereniging INretail.

In het Baps-bestand is op dit moment uitgebreide informatie te vinden van zo’n 12.000 winkels door het hele land.

ShoppingNight, het grootste shop-evenement van Nederland.

Hiervoor is samengewerkt met winkelplatform Baps, dit jaar voor de derde keer dé app van de ShoppingNight Den Haag. Voor editie 2015 lag de nadruk van de promotie op lokale berichten, pushberichten die via de Baps-apps worden verstuurd.

De berichten wezen niet alleen op alle acties en aanbiedingen van de ShoppingNight, maar ook op de ‘things to do’, zoals het Rad van Fortuin, ‘Catch a Coconut’ en de Slipperrun. Op de dag van de ShoppingNight werden verschillende reminders gestuurd en tijdens de avond zelf varieerden de berichten per locatie en tijd.

Angélique Werner (Stichting Marketing Haagse Binnenstad):“De samenwerking met Baps verloopt prettig. Je merkt dat onze bezoekers steeds vaker gebruik maken van digitale middelen als apps en mobiele sites, Baps sluit daar helemaal op aan, zeker met de inzet van de lokale berichten. We zijn erg blij met het resultaat.”

Jasmijn van Dijk (Baps):”Er zijn op de dag zelf een kleine 5.000 berichten verstuurd via onze apps en mensen hebben de tijd genomen om de acties te bekijken. Je ziet dat de combinatie van ShoppingNight Den Haag en Baps zijn vruchten afwerpt. We zijn supertrots dat we op deze manier digitale promotie zo succesvol in hebben kunnen zetten voor het échte shoppen.”

Aanvullend stond Baps een week lang helemaal in het teken van de ShoppingNight Den Haag. Alle acties en aanbiedingen werden gecommuniceerd en gepromoot via de site www.baps.nu en via de beide apps (iPhone & Android). Voor de algemene informatie en promotie werd het blog demeisjesvanbaps.nu en social media ingezet.

Over Baps:

Baps staat voor Brand and product search en is een winkelplatform waar consumenten via de site www.baps.nu en via een app (iPhone of Android) makkelijk kunnen zoeken op merken, stijlen en productgroepen.

De app laat bovendien zien welke winkel het dichtst in de buurt is van de huidige locatie en geeft de route er naar toe. Baps is ontwikkeld in samenwerking met branchevereniging INretail.

In het Baps-bestand is op dit moment uitgebreide informatie te vinden van zo’n 12.000 winkels door het hele land.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht