Geplaatst door T-Mobile

T-Mobile introduceert: Zakelijk bellen vanuit je bundel in de hele EU

T-Mobile introduceert een nieuw abonnement voor de zakelijke markt. Met ‘Stel Samen Zakelijk EU’ bellen ZZP-ers en kleinzakelijk (2- 19FTE) in en tussen alle EU landen vanuit hun normale belbundel. ‘Stel Samen Zakelijk EU’ is er als Sim Only of als abonnement met toestel en is vanaf 7 september verkrijgbaar.

De maandelijkse belbundel is in de hele EU te gebruiken. Klanten kunnen iedere maand tot 300 minuten bellen naar, in en tussen alle EU-landen. Ook is het ontvangen én versturen van sms-jes in de gehele EU gratis.

In januari introduceerde T-Mobile al het ‘Stel Samen & Stel Bij’ abonnement voor particulieren. Een flexibel abonnement waarmee T-Mobile een einde maakte aan de hoge belkosten in de EU.

Volledige vrijheid
Met ‘Stel Samen Zakelijk EU’ is het abonnement volledig af te stemmen op het bel- en surfgedrag van de gebruiker. Ook als dit regelmatig verandert. Het abonnement is maandelijks omhoog en omlaag aan te passen, tot het instapniveau. Bij T-Mobile hebben zakelijke klanten een persoonlijk aanspreekpunt. Hierdoor kunnen zij altijd een advies op maat krijgen over wat de meest geschikte bundel is op basis van hun bel- en surfgedrag.

Over T-Mobile in Nederland
Met 3,8 miljoen klanten is T-Mobile Netherlands, onderdeel van Deutsche Telekom, een van de grootste aanbieders van mobiele telecommunicatie voor consumenten en zakelijke klanten. T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en is toonaangevend op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Netherlands voert de merken T-Mobile en Ben.