Geplaatst door ParkBee

Private garages ParkBee toegankelijk met Park-line

Vanaf 23 juni kunnen Park-line klanten parkeren in de exclusieve ParkBee parkeerlocaties in de centra van grote steden. ParkBee maakt parkeergarages van bedrijven toegankelijk voor het grote publiek. De parkeeroplossing maakt efficiënt gebruik van alle parkeerplekken die een stad biedt, zonder dat extra milieubelastende en dure bouwprojecten moeten worden gestart. ParkBee heeft locaties in o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Amersfoort en Groningen.

Met ParkBee is er altijd een centrale parkeerplek voor iedereen, tegen lagere kosten. Park-line biedt met de ParkBee garages en terreinen haar klanten een alternatief voor duurdere parkeergarages, op toplocaties in de grote steden. De ParkBee garages waren al eerder beschikbaar bij Parkmobile.

Tomas Novak, Commercieel Directeur Park-line: “We zochten een alternatief om meer centraal gelegen parkeerplekken in steden aan te kunnen bieden. Locaties die goed bereikbaar zijn en waar onze klanten gemakkelijk kunnen parkeren en betalen. ParkBee biedt de mogelijkheid om meerdere parkeergarages tegelijkertijd aan te sluiten en deze aan te bieden tegen voor de parkeerder vaak lage kosten. Een win-win situatie voor ons en onze klant.”

Wouter de Bruijne, CEO ParkBee: “In deze deeleconomie is het ook tijd dat we parkeerplekken gaan delen. Bedrijfsgarages staan vaker leeg dan vol. Met ParkBee benutten we parkeerlocaties efficiënter, waardoor niet alleen het milieu minder wordt belast, maar ook de portemonnee van de parkeerder. Bovendien kan de vastgoedeigenaar extra inkomsten genereren met zijn parkeerplekken en stijgt het gebouw met 2 punten op de BREEAM certificering, die de duurzaamheid van gebouwen meet en beoordeelt.”

Voordelen voor Park-line klanten met ParkBee:

·        Exclusieve garages en terreinen in het centrum van de grote steden

·        Extra voordelig: met ParkBee parkeert men vanaf slechts €1,50 per uur met een maximum van €10 tot €15 per dag.

·        Veilig parkeren: fietsers, winkelwagentjes, vogelpoep of slechte weersomstandigheden komen niet aan de auto’s.

·        Milieubewust door het optimaal benutten van bestaande parkeerplekken.

Park-line is de grootste aanbieder van zakelijk parkeren in Nederland. Naast parkeren biedt Park-line een garagekaart, tankkaart en carwash.