Geplaatst door AdCombi & Abovo Media

Abovo Media gaat als eerste mediabureau met Adcombi Suite werken

Abovo Media gaat als eerste mediabureau in Nederland met de marketingtool ‘Adcombi Suite’ werken. Met deze tool kan Abovo Media in eigen huis voor meerdere vestigingen tegelijk adverteren binnen één centrale landelijke campagne. Het mediabureau biedt door gebruik van de tool een innovatieve oplossing voor een groot deel van haar klantportfolio, namelijk franchiseondernemingen en dealerorganisaties.

Abovo Media kiest voor de Adcombi Suite omdat het aansluit bij de online strategie voor haar klanten. Directeur Digital & Trading Rein Vogel zegt: “Adcombi Suite bevat een module die ideaal is voor franchiseondernemingen en dealerorganisaties. De tool sluit perfect aan bij onze visie, namelijk om alles op hoog niveau in eigen huis te kunnen bieden aan onze klanten.”

Ook Adcombi kijkt uit naar een vruchtbare samenwerking met Abovo Media. Dirk Ouwehand, Sales Director Adcombi: “Het grote, passende klantportfolio van Abovo Media geeft ons de kans om de technologie door te ontwikkelen naar de behoeften van de markt.”

Over Abovo Media
Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke media-adviesbureau van Nederland. Er werken dagelijks ruim negentig professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Corendon, HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

Over Adcombi
Adcombi is een Nederlands bureau dat technologie ontwikkelt waarmee adverteerders zelf online display campagnes kunnen ontwerpen, uitrollen en analyseren. Hiermee wil het bureau online adverteren makkelijker, goedkoper en transparanter maken. MultiAdvertising is een module in de Adcombi Suite en de eerste oplossing voor franchiseondernemingen en dealerorganisaties die het mogelijk maakt rendabel op lokaal niveau te adverteren, zonder hoge kosten of verlies aan bereik.