Industry Wire

Adobe benoemd tot leider in Enterprise Marketing Software Suites door onafhankelijk onderzoeksbureau

Adobe (Nasdaq:ADBE) is benoemd tot leider in de ‘Forrester Wave™: Enterprise Marketing Software Suites, Q4-2014’. Adobe behoort tot een selecte groep van leveranciers die door Forrester Research, Inc. werd uitgenodigd om te participeren in een onafhankelijk rapport dat de belangrijkste marketing cloud leveranciers evalueert. Adobe Marketing Cloud verkreeg de hoogste positionering voor het actuele aanbod, strategie en marktaanwezigheid en behaalde de hoogst mogelijke score voor 21 van de 46 criteria.

“Adobe onderscheidt zich van de rest door een innovatieve en gedetailleerde visie te combineren met marktgerichte functionaliteit die specifiek ontworpen is om marketeers te stimuleren om meerdere oplossingen binnen de marketing cloud te gebruiken”, stelt Forrester in het onderzoeksrapport. Ook beschrijft het rapport: “Adobe biedt onderscheidende diensten, zoals de functionaliteit die begin 2014 is toegevoegd om de zes producten waaruit de Adobe Marketing Cloud is opgebouwd te integreren. De product roadmap en de algehele visie bouwen voort op dit succes. Daarnaast zijn de referentieklanten van Adobe de enige klanten die ervaring hebben met het in samenhang toepassen van de meerderheid van de producten van Adobe waarmee de productstrategie en messaging van deze leverancier gevalideerd worden.”

“Wij zijn erg trots op deze erkenning als leider met de hoogste score voor actuele aanbod, marktaanwezigheid en strategie in dit Forrester Wave™ rapport voor Enterprise Marketing Software Suites”, stelt Brad Rencher, senior vice president en general manager, digital Marketing bij Adobe. “Wij zijn ervan overtuigd dat onze hoge score voor de verschillende criteria het bewijs is dat we een compleet aanbod leveren en marketeers ondersteunen bij ieder aspect van hun dagelijkse werkzaamheden, van het gebruik van de Adobe Creative Cloud voor het creëren van content tot aan het beheren, leveren en optimaliseren van content via Adobe Marketing Cloud.”

Adobe Marketing Cloud wordt ingezet door ’s werelds top digital marketeers voor ondernemingen als Alex & Ani, AOL, Audi, BET Networks, Condé Nast, Dun & Bradstreet, Kate Spade Saturday, Lenovo, MGM Resorts, Philips, Rakuten, Starwood Hotels and Resorts, Time Warner Cable, Universiteit van Phoenix, Verizon Wireless en duizenden anderen.

Het volledige rapport van “Forrester Wave™: Enterprise Marketing Software Suites Q4, 2014” is hier te downloaden.

Over Adobe Marketing Cloud
Adobe biedt een dienst die alle behoeften van digitale marketeers samenbrengt in één platform, de Adobe Marketing Cloud. Het bevat een complete set analytics, social, advertising, targeting, web en app experience management en cross-channel campaign management oplossingen. Ook biedt het gedeelde diensten en mobiele functionaliteit waarmee alles wordt samengebracht wat digital marketeers moeten weten over hun campagnes. Marketeers zetten zo de stappen van data naar inzicht naar actie, sneller en slimmer dan voorheen. Kijk voor meer informatie op http://www.adobe.com/marketingcloud.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht