Industry Wire

Adwise Internetmarketing genomineerd voor Deloitte Technology Fast50

Almelo, 17 september 2014 – Adwise Internetmarketing is genomineerd voor de Deloitte Technology Fast50 Award 2014. Hiermee heeft Adwise Internetmarketing bewezen jaar op jaar een fantastische groei te kunnen laten zien. De Deloitte Technology Fast50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. Donderdag 31 oktober 2014 wordt de uiteindelijke ranking feestelijk bekendgemaakt in Utrecht. 

Gijs Westerbeek van Adwise Internetmarketing zegt: “Wij zijn trots dat we genomineerd zijn voor de Deloitte Technology Fast50. Deze nominatie is een erkenning voor onze activiteiten en de ontwikkeling die we doorgemaakt hebben de laatste jaren. Het laat zien dat we op de juiste weg zitten en blijven groeien.”

Over het bedrijf
Adwise is een full service internetmarketingbureau waar opdrachtgevers terecht kunnen voor alle disciplines op het gebied van internetmarketing, waaronder leadgeneratie, e-commerce, klantenbinding, online branding, arbeidsmarktcommunicatie en serviceverlening. Adwise maakt voor haar opdrachtgevers de vertaalslag van business ambities naar de optimale mix van online middelen die resulteren in maximaal online rendement. Van strategie & concept, de ontwikkeling en optimalisatie van online media (o.a. websites, webshops, mobile sites en apps) en de inzet, management en optimalisatie van online campagnes.

Over Deloitte Technology Fast50

De Deloitte Technology Fast50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. De selectie vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar (2009 – 2013). De deelnemers bestaan langer dan vijf jaar en kunnen afkomstig zijn uit de publieke en private sector en omvatten alle technologiesegmenten waaronder software, internet, biotech/medische apparatuur, computers/randapparatuur, halfgeleiders,

communicatiemiddelen/netwerken, media/entertainment en greentech. De vijftig genomineerde bedrijven staan vermeld op www.fast50.nl.

Over Adwise Internetmarketing

Adwise Internetmarketing is opgericht in 2005 door Jeroen ter Laak en Gijs Westerbeek als specialist op het gebied van online marketing met een full service dienstverlening. Het bureau is gevestigd in Almelo en beschikt over echte ‘Twentse’ nuchterheid: ‘zeg wat je doet en doe wat je zegt’. In plaats van een productgerichte aanpak is gekozen voor een resultaatgerichte aanpak waarbij het doel van de klant voorop staat en waarop de activiteiten geadviseerd, ingezet en bijgestuurd worden. Op basis daarvan is Adwise de afgelopen jaren uitgegroeid tot een bureau met veertig online professionals die iedere dag vol passie werken aan het succesvol realiseren van de business ambities van haar opdrachtgevers. Een dedicated team dat voorop loopt op het gebied van expertise en tot het uiterste gaat voor het resultaat van haar klanten.

Adwise werkt zowel voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) als grote multinationals, nationaal én internationaal. Daarnaast werkt Adwise samen met sterke partners die gespecialiseerd zijn in corporate en offline marketing- en communicatie. Een diversiteit aan opdrachtgevers, waaronder: Universiteit Twente, Nedap, Atkins International, Universal Electronics, Qredits Microfinanciering Nederland, Pokon, NEM/Siemens, Xsens, Kees Smit Tuinmeubelen, Prescan, Gelre Ziekenhuizen, Heks’nkaas, Regina Coeli, Leurink mode, Munsterhuis en Frederique’s Choice.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht