Industry Wire

Geplaatst door Adwise Internetmarketing

Adwise opent vestiging in Utrecht

Adwise Internetmarketing in Almelo heeft een tweede vestiging geopend in Creative Valley in Utrecht. Een belangrijke stap waardoor het bedrijf de toenemende vraag uit het midden en westen van Nederland beter kan bedienen. Echte samenwerking draait bij Adwise namelijk nog steeds om persoonlijk contact; zelfs bij een organisatie waar bijna alles online afspeelt. Met een goede fysieke bereikbaarheid haal je volgens het bedrijf het maximale uit je zakelijke relatie.

Ondanks dat de dagelijkse gang van zaken bij Adwise Internetmarketing grotendeels in de digitale wereld plaatsvindt, hecht het internetmarketingbureau minstens zoveel waarde aan persoonlijk contact. Adwise heeft dan ook een tweede vestiging in het inspirerende Creative Valley in Utrecht geopend, om zo nog beter te kunnen samenwerken met hun relaties. Gijs Westerbeek, eigenaar van Adwise, zegt: “Onze ervaring leert ons dat echt fysiek samenwerken positief ervaren wordt, maar vooral bijdraagt aan betere resultaten. Ondanks dat je virtueel en op afstand goed kunt werken geven we de voorkeur aan persoonlijk contact en echte samenwerking.”

Het bedrijf is sinds de oprichting in 2005 flink gegroeid en heeft de laatste jaren te maken met een toenemende vraag uit Midden- en West-Nederland. Een fysieke vestiging in Utrecht is dan ook een logische, weloverwogen keuze geweest. Een belangrijk onderdeel van de missie van Adwise is de beste klantbeleving en met deze vestiging in het midden van het land speelt het bedrijf daarop in door de directe samenwerking met hun groeiende klantenkring te vergemakkelijken.

Aantrekkelijke Twentse nuchterheid
Adwise is actief op het gebied van onlinemarketing en websitebouw in heel Nederland en heeft de laatste jaren met een groeiende vraag uit het midden en westen van het land te maken. Bedrijven uit deze regio’s lijken de nuchtere Twentse mentaliteit te waarderen. Zoals Adwise uit het Twentse Almelo ervaart, kiezen deze bedrijven er steeds vaker voor om zaken te doen met organisaties uit de regio Oost-Nederland. “Afspraak is afspraak. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.” Dat is wat veel ondernemingen uit Twente kenmerkt. Gijs Westerbeek geeft aan: “Dit associëren bedrijven met kwaliteit. Eerlijkheid waar je niet omheen kunt.”

Adwise heeft als missie om klanten de beste customer experience te bieden. Het bedrijf bereikt dit onder andere door regelmatig persoonlijk te schakelen met klanten en andere relaties zoals reclamebureaus. Het dichtbij de relatie zijn, oftewel fysiek dichtbij zijn in de vorm van een vestiging, maakt dit natuurlijk een stuk eenvoudiger. De nieuwe vestiging in het midden van het land draagt dan ook bij aan de toenemende vraag die deze groeiende organisatie zo goed mogelijk wil bedienen.

Waarom creative valley?
De keuze voor Creative Valley is heel bewust gemaakt. Het is centraal gelegen in Utrecht en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. Het past bij bedrijven die vernieuwend werken en het voelt als thuiswerken, zonder dat je thuis zit te werken. Adwise wil medewerkers en klanten een inspirerende werkomgeving bieden met uitstekende faciliteiten en Creative Valley past hier precies bij. Het ontving in 2011 de Rietveldprijs voor architectuur. “Creative Valley is een voorbeeld voor het nieuwe werken”, aldus de jury. De vestiging geeft Adwise de ruimte om nog betere resultaten te behalen voor hun groeiende klantenkring in het midden van het land.

Over Adwise Internetmarketing
Adwise is gespecialiseerd in online marketing met deelspecialismen op het gebied van leadgeneratie, e-commerce, service & loyalty, online branding, arbeidsmarktcommunicatie en procesoptimalisatie. Adwise maakt voor haar opdrachtgevers de vertaalslag van business ambities naar de optimale mix van online middelen die resulteren in maximaal online rendement. Het bedrijf verzorgt de strategie en het concept, de ontwikkeling en optimalisatie van online media, zoals websites, webshops, mobiele sites en apps, maar ook de inzet, het management en de optimalisatie van online campagnes.

Het bureau is opgericht in 2005 door Jeroen ter Laak en Gijs Westerbeek en beschikt over echte ‘Twentse’ nuchterheid: ‘zeg wat je doet en doe wat je zegt’. In plaats van een productgerichte aanpak is gekozen voor een resultaatgerichte aanpak waarbij het doel van de klant voorop staat en waarop de activiteiten geadviseerd, ingezet en bijgestuurd worden. Op basis daarvan is Adwise de afgelopen jaren uitgegroeid tot een bureau met 50 online professionals die iedere dag vol passie werken aan het succesvol realiseren van de business ambities van haar opdrachtgevers. Een toegewijd team dat voorop loopt op het gebied van expertise en tot het uiterste gaat voor het resultaat van haar klanten. Adwise werkt zowel voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) als grote multinationals, nationaal én internationaal.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht