Industry Wire

Geplaatst door Allsecur

Allsecur wacht op pech

‘s Hertogenbosch, 22 september 2016 – Ruim 74% van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. 23% heeft zelfs nog nooit pech gehad, zo blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur. Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel EUR100,- voor pechhulp, waar zij dus bijna geen gebruik van maken. Daarom lanceert Allsecur vandaag Allsecur Pechhulp on demand. De campagne voor Allsecur Pechhulp on demand gaat vandaag van start.

Wachten op pech
Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’. Want niets is vervelender dan betalen voor iets wat je vervolgens niet gebruikt. Dat is pas pech! In de commercial zien we dan ook Johan in zijn auto langs de weg staan, wachtend op pech. Maar helaas, zijn auto doet het nog steeds. Tim en Tom Coronel hebben de oplossing: Allsecur Pechhulp on demand! Met de handige app heb je altijd toegang tot pechhulp. En je betaalt alleen als je het ook echt gebruikt. Geen duur lidmaatschap en je zit nergens aan vast. Dat is handig!

Commercial: https://www.youtube.com/watch?v=26incsw9TV0

Credits:
Creative agency: Alfred International
Account: Mireille Elberse, Daantje Dammers
Strategie: Paul van Kuilenburg, Gabriel Snuverink
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Production agency: In Case of Fire
Regisseur: Sven Super
Executive Producer: Arjan Oosterveer
Lighting cameraman/D.O.P: Gabor Deak
Editor: Marc Bechtold
Soundstudio: Postoffice
Grading: The Compound
Online: The Compound
Fotografie: David de Jong

Word geen lid!
Boomerang Create ontwikkelde een verrassende social campagne waarmee het disruptieve karakter van het product wordt onderstreept. In de social videos roepen Allsecur-boegbeelden Tim en Tom Coronel automobilisten op vooral geen lid te worden. Nul leden voor de nieuwe pechhulpdienst, dat begint lekker!
Social video: https://www.youtube.com/watch?v=oVrEzKT3k2o
Social influencers onderstrepen het gemak van de dienst en de gratis app. Zij dragen bij aan conversiedoelstellingen door middel van instagram posts, YouTube video’s en Snapchats.

Credits:
Creative bureau: Boomerang Create
Account: Michael van Os
Creative: Matthijs Vrooijink, Thomas Heeg
Production agency: Boomerang Motion
Regisseur: Eefje Suijkerbuijk
Camera: Kirtan Hummelen, Bart Hol
Executive Producer: Fikret Fetavohic
Producer: Kim Trap, Milou van den Bosch
Geluid: Ronald vd Speck
Fotograaf: Maurice vd Meijs

Strategy en advertising: Burst

Online conversie strategy en production: SearchResult

Social Influencers: Influencers at work

Klant
Verantwoordelijken Allsecur: Ron Adams, Alice Korenromp, Jeroen Millenaar, Natasja Staal, Sabine Steen-Lakerveld, Marije Zandbergen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht