Geplaatst door Snakeware

Ambitie voor UX King krijgt invulling bij Snakeware

Dave Kraayeveld komt vanaf 1 juli het team van digitale media bureau Snakeware versterken. Dit om de nieuw ingeslagen weg rond Design Technology vorm te geven en het ambitieuze team uit Sneek, naast technologische perfectie en fraai design, ongekend goed te maken in UX. Dave heeft uitgesproken dat zijn ambitie om UX King te worden binnen Snakeware waar gemaakt kan worden.

Na twee jaar Toegepaste Psychologie te hebben gestudeerd, afgestudeerd te zijn aan de Rijksuniversiteit Groningen CMD, aangevuld met praktijkervaring bij bureaus en een half jaar lang met UX in de lead te zijn geweest bij Lightcurb, zet Dave nu de volgende stap bij Snakeware. Dit houdt in het opzetten en doorvoeren van Design Technology binnen Snakeware, waarbij UX zich laat vertalen in intuïtieve perfectie door middel van design.

Dave heeft veel ervaring opgedaan op het gebied van front-end development, design en UX. Hij heeft aan vele inspirerende projecten kunnen meewerken, zoals het ontwikkelen van social media strategieën, UX Impact events en de hele UX focus voor Lightcurb, de location based services startup van Snakeware.

Dave richt zich voor de volle 100% op UX design, het voor opdrachtgevers en hun klanten naar een hoger niveau brengen van UX via uitgekiende UI en perfecte digitale software architectuur, sluit hier goed op aan. Dave gaat zijn huidige kennis en vaardigheden toepassen bij opdrachtgevers van Snakeware om deze naar een hoger niveau te brengen.