Geplaatst door Frivista

Amersfoorts bureau Frivista verhuist naar Watertoren in Utrecht

Utrecht, 14 september 2016 – Communicatiebureau Frivista uit Amersfoort verhuist naar een nieuwe locatie in Utrecht. Het bureau, dat in 2017 twintig jaar bestaat, heeft het afgelopen jaar haar klantenportfolio flink zien groeien. Al ruime tijd is Frivista onder leiding van Folkert Rinkema en Jeroen Roelé bezig haar kwaliteit te versterken. De verhuizing naar een inspirerende locatie en omgeving was hierbij een bewuste keuze. De watertoren is gelegen in Rotsoord, een opkomende creatieve broedplaats voor studenten en bedrijven. ’’De verhuizing is een logisch gevolg van onze ambitie om meer kwaliteit te bieden en uit te stralen’’, aldus Folkert Rinkema, creatief directeur.

Het van origine concept- en designbureau is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een volwaardig communicatiebureau. Frivista is een bekende naam binnen de non-profit en profit sector, en heeft nationaal en internationaal voor verschillende opdrachtgevers positioneringtrajecten op haar naam staan. Tevens heeft het bureau in verschillende conflictgebieden in Afrika workshops communicatie aan lokale hulporganisaties gegeven. Hierbij werden lokaal foto-exposities georganiseerd om de kracht van beeld te benadrukken. Volgens Folkert Rinkema is een creatief concept de basis van communicatie die mensen activieert. Frivista werkt altijd volgens het mantra van ‘create-communicate-activate’.

Het bureau breidde dit jaar al uit op het personele gebied. Naast dat er twee nieuwe medewerkers werden aangetrokken op het gebeid van strategie, projectmanagement en video, zal op korte termijn ook het design team worden versterkt. Om het feestelijke plaatje helemaal compleet te maken introduceert Frivista in september haar nieuwe corporate identity.

Meer op: www.frivista.com