Industry Wire

Geplaatst door Apple

Apple en Deloitte werken samen voor snellere bedrijfstransformatie met iPhone en iPad

CUPERTINO en NEW YORK, 28 september 2016 – Apple en Deloitte hebben vandaag bekendgemaakt een samenwerkingsverband te zijn aangegaan om bedrijven te helpen hun manier van werken op een snelle en makkelijke manier te verbeteren. Door de kracht, de beveiliging en het gebruiksgemak van iOS optimaal te benutten, kan de werkomgeving met iPhone en iPad voorgoed worden veranderd. Als onderdeel van de samenwerking ontwikkelt Deloitte een unieke methode van Apple met behulp van meer dan 5.000 adviseurs. Deze adviseurs richten zich volledig op de algehele transformatie van ondernemingen, van klantgerichte functies als de verkoop, de buitendienst en werving tot R&D, voorraadbeheer en backoffice-systemen. 
 
Apple en Deloitte werken ook samen aan de ontwikkeling van een nieuwe dienst van Deloitte Consulting, EnterpriseNext genaamd, die is bedoeld om klanten in hun werkomgeving maximaal te laten profiteren van het iOS-ecosysteem van hardware, software en diensten. Met deze nieuwe dienst wordt het voor klanten makkelijker om de meest effectieve mogelijkheden voor hun branche te identificeren, waarna ze sneller oplossingen op maat kunnen ontwikkelen door in korte tijd een of meer prototypen te maken.
 
“We weten dat iOS het beste mobiele platform is voor het bedrijfsleven, omdat we zelf getuige zijn geweest van de voordelen ervan. Momenteel zijn er bij Deloitte meer dan 100.000 iOS-devices in gebruik en hebben we 75 apps op maat ontwikkeld”, aldus Punit Renjen, CEO van Deloitte Global. “Met onze Apple methode hebben bedrijven wereldwijd straks toegang tot de expertise en hulpmiddelen die ze nodig hebben om hun mobiele werknemers te laten profiteren van het krachtige ecosysteem van iOS, iPhone en iPad. Zo worden de efficiëntie en productiviteit verhoogd, en kunnen de werknemers hun ambities waarmaken.”
 
“Deloitte loopt voorop als het gaat om strategieën voor digitale transformatie, en is daarom de ideale partner. Met hun team van adviseurs die zich hebben gespecialiseerd in Apple zijn ze in staat de bedrijfsvoering van klanten volledig te veranderen met iOS, iPhone en iPad”, aldus Tim Cook, CEO van Apple. “iPhone en iPad veranderen overal ter wereld de manier van werken. En dankzij deze samenwerking kunnen nóg meer bedrijven profiteren van de ongekende mogelijkheden die alleen het Apple ecosysteem kan bieden.”
 
EnterpriseNext van Deloitte Consulting voorziet bedrijven van expertise uit meer dan 20 branches en biedt klanten het volgende: 
– EnterpriseNext Value Maps voor iOS, waarmee ze de meest effectieve mogelijkheden van iPhone en iPad voor hun branche kunnen identificeren, mobiele kansen in kaart kunnen brengen en prioriteiten kunnen stellen met betrekking tot digitale hulpmiddelen,
– EnterpriseNext Workshops voor iOS, waarmee ideeën en prototypen in korte tijd kunnen worden uitgewerkt tot iOS-oplossingen op maat, en
– iOS-architecten, -ontwikkelaars en -engineers die over de hele wereld in de studio’s van Deloitte Digital hoogwaardige native apps produceren die gemakkelijk te implementeren zijn en naadloos samenwerken met bestaande bedrijfsplatforms zoals ERP, CRM, analysefuncties en HR.
 
Ga voor meer informatie over de samenwerking tussen Apple en Deloitte naar deloitte.com/apple/ of apple.com/nl/ipad/business/.
 
Met de introductie van de Macintosh in 1984 ontketende Apple een ware revolutie op het gebied van persoonlijke technologie. Tegenwoordig loopt Apple wereldwijd voorop met zijn innovatieve iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en Apple TV. De vier softwareplatforms van Apple, iOS, macOS, watchOS en tvOS, zorgen voor een naadloze ervaring op alle Apple devices en geven toegang tot baanbrekende diensten als de App Store, Apple Music, Apple Pay en iCloud. De 100.000 medewerkers van Apple doen er alles aan om de beste producten ter wereld te maken en de wereld beter achter te laten dan hij was.
 
Deloitte is één van de grootste bedrijven voor professionele dienstverlening ter wereld en loopt voorop als het gaat om strategieën voor digitale transformatie. Met een netwerk van ruim 244.000 professionals, deskundigen uit de sector en een ecosysteem van samenwerkingsverbanden helpt Deloitte klanten om problemen op bedrijfsvlak om te zetten in mogelijkheden voor groei en meetbare resultaten.  Onze toonaangevende teams zorgen voor bedrijfstransformatie in het digitale tijdperk. Ga voor meer informatie naar de website van Deloitte: www2.deloitte.com/nl/nl.html.
 
Zoals gebruikt in dit document verwijst “Deloitte” naar Deloitte Consulting LLP, een dochteronderneming van Deloitte LLP. Ga naar http://www2.deloitte.com/nl/nl/pages/about-deloitte/articles/over-deloitte.html voor een gedetailleerde beschrijving van de juridische structuur van Deloitte LLP en zijn dochterondernemingen. Bepaalde diensten zijn mogelijk niet beschikbaar voor assurance-cliënten overeenkomstig de wet- en regelgeving voor financiële verslaggeving.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht