Wat is Applicatie Lifecycle Management?

Vanwege de veranderende eisen voor domeinbepaling en omdat klanten transacties tot in de applicatiecode kunnen monitoren, maken zij steeds meer gebruik van agents op de server zelf. De agent levert een gedetailleerd inzicht in de transacties en hun invloed op de resources van de productieserver. Door dezelfde methode (agents) te gebruiken in zowel het acceptatie- als het testproces van een applicatie, worden key parameters zichtbaar die invloed hebben op de performance en het gedrag van de applicatie, volgens Patrick Jonker, VP Sales & Marketing van NetDialog.

Applicatie Lifecycle Management

De Applicatie Lifecycle Management service van NetDialog helpt organisaties om de applicatiediensten van hun IT-afdeling te verbeteren. Het leidt gebruikers (ontwikkelaars, testers, operationeel management, service managers) rechtstreeks naar de bron van problemen, hetgeen resulteert in een uitstekende performance. Door transacties zichtbaar te maken en, waar nodig, uitgebreid te analyseren, worden verticale metingen binnen applicatieservers mogelijk. Vanaf de ontwikkeling van een applicatie wordt de blueprint in kaart gebracht en gemonitord tot en met de productie. Zodoende zijn alle bouwstenen aanwezig voor een succesvolle applicatielevenscyclus. NetDialog helpt muren tussen gebruikers te beslechten. Het resultaat: iedereen heeft het over hetzelfde, maar wel vanuit zijn eigen optiek. NetDialog biedt proactieve monitoring, diagnostiek and profilering voor onderdelen van applicaties en infrastructurele componenten. Daarbij maakt NetDialog onderscheid tussen:

• Horizontale Monitoring (E2E Transactions): voor applicatiemonitoring, diagnostiek, analyse and profilering
  • Verticale Monitoring (componenten): voor infrastructuurmonitoring en diagnostiek

Start vandaag nog met onze 30 dagen gratis trail: www.applicatieketens.nl