Geplaatst door Appronto

Arbo Unie en Tools4Legal winnaars van de Appronto Innovation Awards 2015

Zwijndrecht, 12 oktober 2015 – Tijdens Tilburg Culinair op 24 september 2015 zijn de Appronto Innovation Awards uitgereikt. De winnaar in de categorie “Enterprise Innovation” is Arbo Unie en Tools4Legal is de winnaar in de categorie “Disruptive Startup. De Appronto Innovation Award wordt jaarlijks uitgereikt aan een onderneming die een innovatie doorvoert waarbij zowel de positionering in de markt, de bedrijfsvoering als de ICT component sterk vernieuwend is.

De winnaar van 2014, Collin Crowdfund, is een goed voorbeeld van een succesvolle innovatie. In slechts 1 jaar tijd heeft Collin Crowdfund zich ontpopt tot de Nr. 2 op het gebied van alternatieve financiering voor het MKB. De vakjury bestond dit jaar uit: Jeroen ter Huurne, directeur Collin Crowdfund (winnaar 2014), Fedor Klinkenberg namens Mendix en als voorzitter Bas van der Horst, Managing Director Appronto.

Categorie “Enterprise Innovation”

De vakjury heeft Arbo Unie als winnaar gekozen in de categorie “Enterprise Innovation”. Volgens de vakjury is Arbo Unie vernieuwend in een competitieve sector. Deze vernieuwing raakt de hele organisatie. Arbo Unie heeft daarbij het lef de noodzakelijke veranderingen door te voeren om competitief te blijven. “Arbo Unie optimaliseert haar bedrijfsprocessen en ontwikkelt nieuwe diensten. Moderne ICT oplossingen zet ze effectief in voor deze doelen”, zegt Bas van der Horst, Managing Director Appronto. Onder andere door de inzet van het Mendix platform worden bedrijfsprocessen efficiënter ondersteund, zijn er nieuwe en aangepaste diensten gerealiseerd en wordt de binding met klanten versterkt. Arbo Unie past haar dienstverlening dus continu aan en doet dat in een hoog tempo om voorop te blijven lopen.

Categorie “Disruptive Startup”

Tools4Legal wint in de categorie “Disruptive startup vanwege hun innovatieve en baanbrekende juridische platform. Dit platform verandert radicaal de manier waarop standaard wettelijke taken worden beheerd en verwerkt. Met als gevolg dat de processen sneller, beter en goedkoper worden doorlopen. Filip Corveleijn, Head R&D Tools4Legal, legt uit: “We willen niet alleen efficiënt zijn, we willen ervoor zorgen dat de klantervaring steeds beter wordt. Mendix maakt het mogelijk om snel een nieuw product te lanceren en vervolgens op een iteratieve manier samen met de klant het platform stap voor stap te verbeteren”. Volgens de vakjury slaagt Tools4Legal er in om de wereld van de advocatuur aan te vallen met een oplossing die efficiënt, effectief en gebruiksvriendelijk is.

Over Appronto

Appronto is een vooruitstrevende, dynamische en snel groeiende organisatie met een open cultuur en een team van ervaren en ambitieuze business engineers. Appronto richt zich op de realisatie van business applicaties met behulp van het Mendix platform. Mendix is het enterprise app platform. Het zorgt er voor dat wij snel en eenvoudig web en mobiele business apps ontwikkelen, integreren en onderhouden zodat kosten en risico’s beperkt worden en ROI in dagen of weken wordt behaald in plaats van maanden. Voor meer informatie bezoek http://www.appronto.nl