Industry Wire

Aspect Software lanceert Zipwire, het cloud Software-as-a-Service contactcenter platform

Aspect Software, de toonaangevende leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization en back-office met veertig jaar ervaring in het leveren van geavanceerde klantcontacttechnologie, annonceert een op cloud gebaseerde contactcenteroplossing met een grote rijkdom aan functionaliteit die is ontworpen om snel van waarde te zijn bij het realiseren van een superieure klantenservice. Zipwire (zipwire.aspect.com) brengt gemak en eenvoud naar contactcenteroperaties terwijl de belasting van IT wordt geminimaliseerd. Het platform voorziet in ongelimiteerde schaalbaarheid, gemakkelijke uitrol en 24/7/365 support.

Zipwire komt tegemoet aan de eisen van de grootste enterprise contactcenters terwijl het ook de specifieke behoeften van kleinere contactcenters vervult. Dankzij Zipwire’s eenvoud en snelle uitrol zijn gebruikers in een paar uur en zonder set-up kosten up-and-running. Dit versnelt de time-to-value doordat agents snel aan de slag kunnen om klanten te helpen.

“De bijna ongelimiteerde schaal en de levering vanuit Aspect’s marktleidende Voxeo cloudinfrastructuur geeft Zipwire duidelijk concurrentievoordeel in haar categorie,” zegt John Amein, vice president product management, Aspect. “Zipwire neemt de grootste zorg van startups en kleinere bedrijven over het runnen van contactcenters weg door flexibele op- en afschaling te bieden. Dit geeft hen de mogelijkheid een serviceoperatie op te zetten die ze een gelijk speelveld geeft met grotere ondernemingen.”

Dankzij de schaalbaarheid in combinatie met de robuuste functionaliteit  beantwoordt de oplossing ook aan de behoeften van grotere ondernemingen. Deze kunnen eenvoudig functionaliteit of extra seats toevoegen al naar gelang hun groei, seizoenspatronen, hun business cycli of andere tijdelijke volumeveranderingen. Dit maakt de oplossing tot een zeer flexibele investering met een laag risico. Zipwire’s volledige  cloudlevering betekent dat bedrijven virtuele of geografisch gespreide teams kunnen accommoderen.

“In de sector heerst de misvatting dat je een afgeschaalde versie van een grote contactcenteroplossing kunt kwalificeren als een oplossing voor kleinere en middelgrote contactcenters. Maar kleinere tot middelgrote contactcenters hebben unieke behoeften en ze moeten vaak werken met beperkte mensen en middelen binnen een bijzondere business omgeving,” zegt Paul Stockford, Chief Analyst bij Saddletree Research. “Aspect’s ZipWire onderkent deze unieke behoeften en beantwoordt eraan met een brede variëteit aan functionaliteit, gemakkelijke toepasbaarheid en beheer, agressieve prijszetting en schaalbaarheid die deze cloudoplossing aantrekkelijk maakt voor contactcenters in alle maten.”

Zipwire wordt momenteel gebruikt in een beperkt aantal klanttoepassingen. Het platform komt in de VS en Canada beschikbaar in januari 2014. De uitrol in de rest van de wereld start in het tweede kwartaal van  2014. Kijk voor meer informatie over Zipwire op zipwire.aspect.com

Over Aspect
Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Wij helpen de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht