Industry Wire

Geplaatst door Avaya

Avaya zet vol in op hybride met Midmarket Cloud Solutions

Nieuwegein, 8 februari 2016 – Avaya, wereldwijd toonaangevend leverancier van software, systemen en services voor bedrijfscommunicatie, komt met zijn eerste complete, multichannel unified communications- en contactcenter-cloudoplossingen voor het midmarket segment. Avaya Midmarket Cloud bestaat uit twee flexibele implementatievarianten waarmee channelpartners van Avaya middelgrote organisaties naadloos toegang kunnen bieden tot de geavanceerde mogelijkheden die voor effectief digitaal zakendoen vereist zijn, namelijk; Powered by Avaya IP Office™ en OnAvaya™ – Google™ Cloud Platform.

Ronald Hoeijenbos, Regional Channel Director Avaya Europe North, vertelt: “Avaya channelpartners hebben, met hun kennis van de klant en expertise in Avaya,  een belangrijke taak bij cloudimplementaties voor middelgrote bedrijven. Ze kunnen de klant nu nog flexibeler benaderen met hybride cloudoplossingen in een markt met aanzienlijk groeipotentieel, waarin organisaties op zoek zijn naar een kosteneffectieve route naar geavanceerde communicatie.” Beide varianten, Powered by Avaya IP Office™ en OnAvaya™ – Google™ Cloud Platform, faciliteren echte hybride clouds waarmee bedrijven hun investeringen in de meer dan 1 miljoen Avaya-systemen die er momenteel wereldwijd draaien maximaal kunnen laten renderen.

De Avaya Midmarket Cloud Solutions zijn gebaseerd op het succesvolle Avaya IP Office™ Platform en vormen vooralsnog de enige cloudoplossingen voor middelgrote unified communications- en contactcenter-omgevingen die dezelfde basis gebruiken als On-Premise geïnstalleerde systemen. De voordelen van één basis voor hybride clouds zijn overtuigend:

  • Voor channelpartners is het de makkelijkste, meest flexibele en meest lucratieve manier om klanten naar de cloud te brengen, op basis van een full-stack oplossing die klanten geeft wat ze willen, met eenvoudige integratie, gebruikmakend van bestaande productkennis en ervaring, en een beperkte investeringsnoodzaak in nieuwe vaardigheden.
  • Voor klanten biedt een hybride cloudvariant op basis van Avaya IP Office de mogelijkheid om nieuwe behoeften in te vullen met nieuwe functionaliteit, voortbouwend op bestaande investeringen in onder meer call-control en telefoontoestellen. Bedrijven kunnen daarmee hun uitgaven en het migratietempo naar een volledige cloudomgeving beter controleren, terwijl ze ook snel nieuwe locaties kunnen toevoegen.

 

Avaya Midmarket Cloud Solutions bieden complete ondersteuning voor multichannel unified communications- en contactcenter-toepassingen, en voor meer besturingsplatforms en apparaten (PC- en MAC webclients en Chrome OS) dan enige andere cloud oplossing, plus de unieke functionaliteit van Avaya Communicator for Web, dat communicatie vanaf elke browser-georiënteerde applicatie mogelijk maakt.

  • Partner Powered by Avaya IP Office – Deze cloudoptie is nu wereldwijd beschikbaar voor gekwalificeerde channelpartners die de oplossing in een datacenter naar eigen keuze willen installeren. Partner Powered by Avaya IP Office werd al uitgebreid getest en geprezen tijdens gecontroleerde implementaties met 10 Avaya channelpartners en bedient inmiddels al duizenden eindgebruikers in Europa en Noord-Amerika.
  • OnAvaya – Google Cloud Platform – Deze afgelopen jaar gepresenteerde oplossing, die momenteel alleen beschikbaar is in de VS, is nu uitgebreid om implementatie te vergemakkelijken voor geselecteerde partners die niet over de infrastructuur beschikken om hun eigen cloud te hosten en te beheren. De oplossing biedt nu ook complete unified communications en multichannel contactcenter-ondersteuning. Organisaties als Diligent Benefits bedienen hun klanten al via OnAvaya – Google Cloud Platform. John Wilhelm, oprichter Diligent Benefits (Avaya eindklant)  “Wij gebruiken technologie om levensverzekeringen op een nieuwe manier in de markt te zetten. We doen niet aan ‘one size fits all’. OnAvaya – Google Cloud Platform sluit perfect aan bij de benadering van Diligent – een commitment aan een maatwerkoplossing. Het is echt een totaaloplossing, en iedereen wordt er beter van.”

Avaya Midmarket Cloud Solutions is de nieuwste toevoeging aan het Avaya-programma dat bedoeld is om channelpartners en middelgrote bedrijven in staat te stellen communicatie te bedrijven die aansluit bij de eisen die de moderne mobiele, digitale bedrijfsomgeving stelt. Channelpartners van Avaya die interesse hebben om Avaya Midmarket Cloud Solutions aan te bieden, kunnen daarvoor een aanvraag indienen via de volgende link: http://bit.ly/1o2oTvr

Momenteel hebben partners buiten de VS alleen toegang tot de Partner Powered by Avaya IP Office variant, waarbij ze in staat moeten zijn zelf de infrastructuur te bieden, of te hosten in een zelf te kiezen datacenter.

##

Over Avaya

Avaya is toonaangevend leverancier van oplossingen die klant- en team ‘engagement’ via verschillende kanalen en systemen faciliteert, ter bevordering van de klantervaring, zakelijke productiviteit en financiële prestaties. De gerenommeerde Contact Centers en Unified Communications (UC) technologie en hieraan gerelateerde diensten van Avaya, zijn flexibel en naadloos te integreren met niet-Avaya oplossingen; on-premise en via de cloud. Avaya’s Engagement Development Platform stelt derden in staat om zakelijke toepassingen naar eigen voorkeur samen te stellen en aan te passen voor concurrentievoordeel. Avaya’s fabric-based networkingoplossingen vereenvoudigen en versnellen bij de implementatie van zakelijk kritische systemen. Voor meer informatie: www.avaya.com/nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht