Geplaatst door Banbao

BanBao opent shop-in-shop op bol.com

Educatief speelgoedmerk BanBao vergroot haar online aanbod en opent hiervoor een shop-in-shop op bol.com.
De shop-in-shop zal het gehele BanBao speelgoed assortiment aanbieden. BanBao presenteert dit jaar o.a. de speciaal ontwikkelde BMW auto’s en populaire thema’s zoals politie, brandweer,trendy beach en meer. De speelgoed thema’s richten zich op kinderen van 1,5 tot 16 jaar oud.
Steven van Bommel (CEO BanBao) vertelt: “ Door het toenemende succes van BanBao online op bol.com was het tijd om het speelgoedmerk nog beter onder de aandacht te brengen. We kunnen nu kinderen en ouders ons uitgebreide assortiment tonen. BanBao heeft inmiddels bouwstenensets voor de allerkleinste maar ook voor de oudere kinderen en zelfs volwassene beleven plezier aan onze producten. Het is een online omgeving die tevens de mogelijkheid biedt om wat meer over het merk te vertellen. Zo kunnen mensen zien waar BanBao vandaan komt en hoe we het product produceren”.
De shop-in-shop is per direct geopend en te bezoeken door online te gaan naar: bol.com/banbao