Bas Dekker commercieel directeur LG

Bas Dekker is benoemd tot commercieel directeur Nederland van LG Electronics Benelux. Per 1 november is Dekker in die functie verantwoordelijk voor de divisies Mobile Communications, Home Entertainment, Home Appliances en Computer Products in Nederland. Dekker volgt Frans Hulshof op die per 1 november een adviserende rol vervult.

Bas Dekker is sinds april 2012 in dienst bij LG en was als sales & marketing director Benelux verantwoordelijk voor de divisie Mobile Communications. Joost de Klein zal vanaf 1 november de functie van sales manager Mobile Communications Nederland vervullen. De Klein brengt vier jaar ervaring mee als key account manager binnen LG’s mobiele divisie.

Chang Hee Han, President LG Electronics Benelux, over de benoemingen: “Met deze veranderingen zijn wij overtuigd dat we de juiste organisatiestructuur en bezetting hebben om het merk LG binnen de Benelux verder uit te breiden. Ik wens Bas Dekker en Joost de Klein veel succes in hun nieuwe functies. Daarnaast wil ik Frans Hulshof bedanken voor zijn waardevolle bijdrage aan ons bedrijf en ik ben dan ook blij dat hij verbonden blijft aan LG.”