Industry Wire

Belfabriek brengt sterk verbeterde iOS app

Den Haag – Met de Belfabriek App kunnen servicenummereiganaren de eindbestemmingen van hun nummers beheersen vanaf hun iPhone of iPad. De deze week uitgebrachte update voegt daar realtime statistieken en een sterk verbeterde interface aan toe.

De Belfabriek, al bijna 15 jaar dé 0800- en 0900-servicenummer telefoonmaatschappij van Nederland, lanceerde de Belfabriek app voor iPhone en iPad in het voorjaar van 2014. Sindsdien heeft ruim een kwart van ons klantenbestand de app gedownload.

De Belfabriek was de eerste Nederlandse telefoonmaatschappij die een iOS app uitbracht waarmee servicenummers beheert konden worden. Met de nieuwste update van deze app zet de Belfabriek de concurentie nog verder op achterstand.

Nieuw in de app: belstatistieken
Al jaren biedt de Belfabriek haar klanten een uniek grafisch dashboard met uitgebreide realtime belstatatistieken. Deze belstatistieken is één van de meest gebruikte extra functionaliteiten waar alle Belfabriek klanten gratis over beschikken, en is toegankelijk via het online controle paneel Mijn Belfabriek.

Via de vernieuwde Belfabriek app hebben nummereigenaren nu ook mobiel toegang tot de belangrijkste statistieken. Gesprekken en minuten, zowel vast als mobiel, de meeste gebelde eindbestemmingen, top drukste uren en locaties van waar gebeld wordt, alles in één handig overzicht op de iPhone of iPad.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht