Geplaatst door Qualifio

Het Belgische bedrijf Qualifio heeft 500 gebruikers in Nederland

Na een snelle ontwikkeling in België, Frankrijk en Spanje versterkt Qualifio zijn aanwezigheid op de Nederlandse markt. Dankzij een partnerschap met het commerciële bureau Aexus sinds juli 2015 en de aanstelling van Melvin Guijt als Account Manager, haalt het interactie- en kwalificatieplatform nieuwe prestigieuze klanten binnen en telt het op dit moment meer dan 500 gebruikers.

Belangrijke media zoals Sanoma-SBS, RTL en NPO (BNN-VARA, EO en 3FM) maken nu ook gebruik van Qualifio. Net zoals AD.nl en QMusic die het Qualifio platform al eerder gebruikten via hun Belgische moedermaatschappij, De Persgroep. In totaal telt Qualifio nu meer dan 500 gebruikers die zijn aangesloten bij het platform.

Djurre Fierstra, ‎Online Coördinator bij BNN-VARA : “Met Qualifio zijn we bij BNN-VARA in staat online acties uit te zetten voor onze leden die we voorheen niet voor mogelijk hielden. Dankzij het gebruiksgemak kunnen we ons druk maken om de inhoud van de actie in plaats van om de techniek.”

Maar Qualifio verovert niet alleen de markt van de media. De Belgische onderneming oogst ook succes bij merken uit verschillende sectoren (retail, entertainment, banking). Zo maken nu ook Coop Supermarkten en Pathé gebruik van Qualifio.

Met Qualifio willen bedrijven hun digitale gemeenschappen vermaken, verbinden en kwalificeren, om hun doelgroepen beter te bepalen.

Over Qualifio :
Qualifio is het flexibelste en krachtigste platform voor media, merken en bureaus die interactieve en virale inhoud willen creëren en publiceren op hun websites, mobiele applicaties en sociale netwerken. Dankzij virale quizzen, polls, tests en andere vernieuwende formats kunt u uw digitale publiek uitbreiden, beter leren kennen en betrekken.